نوکیا تبلت لومیا 2020 و پرچمدار خود لومیا 1820 را در بارسلونا معرفی خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
گویا پس از تصاحب نوکیا توسط مایکروسافت، روح جدید در کالبد کمپانی فنلاندی دمیده شده است، چراکه روند انتشار اخبار و تصاویر از محصولات در دست طراحی و ساخت نوکیا سرعت دو چندانی یافته است. همچنین نوکیا با عرضه‌ی فناوری‌های جدیدی در محصولات خود، رقبای خود را در بازار به چالش می‌کشد. همانگونه که به‌نظر می‌رسد، توافق صورت گرفته بین نوکیا و مایکروسافت، سود سرشاری برای هردو کمپانی کهنه‌کار داشته باشد. در ادامه با همراه باشید تا آخرین اخبار در مورد تبلت و تلفن پرچمدار نوکیا را بررسی کنیم.
تبلیغات

لومیا 2020 نام تبلت 8 اینچ نوکیا است. این تبلت از چیپ Snapdragon 800 استفاده خواهد کرد و صفحه ی نمایش آن کیفیتی برابر با 1080p‌ خواهد داشت. همچنین تبلت مورد اشاره از تراکم پیکسلی بالاتری در مقایسه با لومیا 2520 برخوردار خواهد بود و  احتمالا از قلم نیز پشتیبانی خواهد کرد. تبلت جدید نوکیا به‌همراه پرچمدار بعدی از سری لومیا با نام 1820 در کنگره جهانی موبایل (MWC 2014) که در بارسلونا برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد. لازم به‌ذکر است که این دو محصول از بدنه‌ی فلزی برخوردار بوده و از دوربین شبیه به Lytro بهره خواهند برد.

بدون شک مهم‌ترین ویژگی تبلت جدید نوکیا، پشتیبانی از قلم است که در نتیجه ی ارائه‌ی آن، نوکیا طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها را نیز برای استفاده از این قلم عرضه خواهد کرد. همچنین نکته‌ی قابل ذکر دیگر در مورد این تبلت صفحه‌ی نمایش 1080p آن است.

Lytro

بنابر شایعات موجود، تبلت جدید نوکیا دارای بدنه‌ای فلزی خواهد بود و همچنین دوربین شبیه به Lytro آن، یکی دیگر از ویژگی‌های مطرح آن است. دوربین‌های Lytro-style قادر به ثبت تصاویری هستند که انسان قادر به تشخیص آن نبوده و تنها در تصاویر ثبت شده می‌توان به وجود این جزئیات پی‌برد.

کنفرانس تلفن‌های هوشمند بارسلونا پنجم تا هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات