دوربین 16 مگاپیکسلی ISOCELL برای گلکسی اس 5 تایید شد

پنج‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ روز گذشته سرنخ‌های بسیاری را از محصولات آینده این شرکت و نقشه راه آن‌ها منتشر کرد. این کمپانی حتی تایید کرد که از دوربین 16 مگاپیکسلی در تلفن‌های هوشمند پرچمدار سال آینده خود استفاده خواهد کرد. حال امروز اطلاعات بیشتری در مورد این دوربین بدست آمده است.
تبلیغات

اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ چندی پیش سنسور جدیدی را با نام ISOCELL معرفی کرد که توسط مهندسان خود این کمپانی طراحی شده است.

بنا به ادعای سامسونگ فناوری ISOCELL از تکنولوژی‌های قدیمی‌تر FSI و BSI بهتر عمل می‌کند. این تکنولوژی به دوربین این قابلیت را می‌دهد تا در شرایط با نور نامساعد یا ناکافی،‌ قابلیت‌‌های ویژه‌ای همچون تولید رنگ‌های بهتر، حساسیت نور بیشتر را با خود به همراه بیاورد که در نتیجه آن، تصاویر با کیفیت بیشتری ذخیره خواهند شد. توضیحات بیشتر ...

امروز مشخص شده است که سامسونگ قصد دارد از دوربین 16 مگاپیکسلی با فناوری ISOCELL در تلفن‌های پرچمدار سال آینده خود استفاده نماید. اما هنوز مشخص نیست که ماژول دوربین این تلفن‌ها از لرزش گیر اپتیکال نیز پشتیبانی خواهند کرد یا خیر. این بدین معناست که سامسونگ در تلفن‌های مطرح سال آینده خود از سنسور Exmor ساخت سونی بهره نخواهد برد.

تا اینجای کار مشخص شده است که گلکسی اس 5 از پردازنده 64 بیتی و دوربین 16 مگاپیکسل ISOCELL بهره می‌برد و باید منتظر ماند تا در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این تلفن فاش شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات