تلفن Moto G موتورولا در روز ۲۲ آبان رسما معرفی خواهد شد

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
پس از Moto X علاقه‌مندان به تلفن‌های هوشمند موتورولا منتظر بودند تا نسخه ارزان‌قیمت‌تر این گوشی روانه بازار شود. به نظر می‌رسد طی کمتر از ۱۰ روز دیگر این اتفاق خواهد افتاد و Moto G به زودی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

موتورولا اعلام نموده بود که به زودی نسخه ارزان‌قمیت‌تر Moto X، یعنی Moto G را ارائه خواهد کرد، و حالا می‌دانیم که این محصول دقیقا چه زمانی به بازار ارائه خواهد شد. این کمپانی یک سایت ویژه تبلیغاتی برای گوشی هوشمند جدید خود راه‌اندازی کرده و در آن اعلام نموده که Moto G در روز ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) معرفی خواهد شد.

موتورولا در این وب‌سایت از کاربران خواسته که ثبت نام کنند تا در چهارشنبه هفته آینده اطلاعات دقیق‌تری به آنها ارائه گردد. اگر شما هم خوره گجت‌ها هستید و نمی‌توانید تا آن روز صبر کنید، می‌توانید تصویر درز کرده این گوشی هوشمند خوش‌قیمت را در زیر ببینید.

moto-g-mid

همچنین بر طبق شایعات به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند مجهز به پردازنده چهارهسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز اسنپدراگون، یک دوربین ۵ مگاپیکسل و ۸ گیگابایت حافظه داخلی است. به لطف اینترنت این روزها رازهای کمپانی‌ها پنهان نمی‌ماند و برنامه‌ریزی آنان برای هیجان‌زده کردن کاربران در روز معرفی محصولات جدید به هم می‌ریزد!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات