ثبت‌نام اپراتور کانادایی برای نکسوس 5 و انبار 30,000 دستگاه از آن در کانادا

سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
اپراتور کانادایی WindMobile صفحه‌ای را برای ثبت‌نام خرید نکسوس 5 آماده کرده است؛ جالب اینجاست که هنوز نکسوس 5 بصورت رسمی معرفی نشده با این حال پیش فروش آن در کانادا آغاز شده است. همچنین نمایندگی ال‌جی در کانادا خبر از انباشته نمودن 30,000 گوشی نکسوس 5 در انباری در این کشور داده است.‎
تبلیغات

همانطور که می‌دانید، در روزهای اخیر، اخبار بیشتری در مورد نکسوس 5 به بیرون درز می‌کند. پس از افشای خبری توسط evoleaks@که حاکی از معرفی نکسوس 5 در روز چهارشنبه دارد، امروز نیز تصاویری از انبار فوق‌الذکر و همچنین صفحه‌ی مربوط به ثبت‌نام آن توسط اپراتور کانادایی فاش شد.

Nexus5Spec

این صفحه همچنین مشخصات سخت‌افزاری فاش شده‌ی قبلی را تایید می‌کند که شامل صفحه‌ی نمایش 4.95 اینچی FullHD، نسخه‌ی بهینه سازی شده‌ی Snapdragon 800 با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتزی به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 330 با فرکانس کاری 400 و 550 مگاهرتزی است. همچنین این گوشی از یک حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی و دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب، دوربین 1.3 مگاپیکسلی برای مکالمات ویدئویی در جلو بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی نکسوس 5، در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایتی ارائه خواهد شد که شامل بلوتوث 4.0 و اتصال بی‌سیم نیز می‌باشد. وزن نکسوس ۵ در حدود 130 گرم است و ابعاد آن 69.17در137.84در8.59 میلی‌متر می‌باشد. و در آخر، نکسوس 5 اولین گوشی موجود در بازار خواهد بود که به سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت مجهز می‌شود.

Nexus5stockLGCanada

براساس گفته‌های WindMobile، ال‌جی برای اولین بار از سرامیک برای کلید‌های روشن/خاموش و همچنین تنظیم صدا استفاده کرده است و برخلاف پرچمدار ال‌جی، این کلید‌ها در طرفین گوشی قرار خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات