آیا نوکیا ویندوز فون 5 اینچی ورایزون را برای سایر نقاط دنیا نیز ارائه خواهد کرد؟

یک‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
نوکیا سری جدید تلفن‌های هوشمند خود را معرفی کرد. شایعاتی نیز مبنی بر ارائه یک گوشی هوشمند قدرتمند دیگر به همراه اپراتور ورایزون مطرح شده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که به زودی یک ویندوز فون 5 اینچی نوکیا به لیست گوشی‌های اختصاصی اپراتور ورایزون اضافه شود. اما شایعاتی نیز مبنی بر ارائه نسخه آنلاک این گوشی برای سایر نقاط دنیا وجود دارد.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آنند که شکل ظاهری این گوشی هوشمند بسیار شبیه به لومیا 925 خواهد بود (با همان بدنه فلزی). همچنین گفته می‌شود که این ویندوز فون 1080p مجهز به یک پردازنده اسنپدراگون 800 خواهد بود.

تمام مسائل مطرح شده فعلا فقط در حد شایعه هستند و هیچ یک از آنها تایید نشده‌اند، اما اگر صحت و سقم این شایعات تایید گردد، احتمالا بسیاری از طرفداران ویندوز فون خشنود خواهند شد، چرا که می‌توانند صاحب یک ویندوز فون بسیار قدرتمند با نمایشگری در ابعاد متوسط گردند، که همچنان می‌توان با یک دست با آن کار کرد.

نوکیا با ارائه لومیا 1520 اولین ویندوز فون مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 800 را ارائه کرد. اما بسیاری از علاقه‌مندان نوکیا و ویندوز فون، ترجیح می‌دادند پرچمدار جدید این کمپانی فنلاندی در ابعادی کوچک‌تر ارائه می‌شد. نوکیا با ارائه یک ویندوز فون قدرتمند چون 1520، در ابعادی کوچک‌تر می‌تواند به این نیاز مشتریان خود پاسخ دهد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ کدام ابعاد را مناسب نمایشگر گوشی هوشمند نوکیا می‌دانید؟ 5 اینچ یا 6 اینچ؟ آیا اصلا در اندازه‌های بالای 5 اینچ، تفاوت اندازه تاثیری در تجربه کاربری شما دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات