نوکیا سه تلفن جدید از خانواده Asha را معرفی کرد

سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا در کنفرانس خود که اکنون در حال برگزاری از سه تلفن جدید در خانواده Asha رونمایی کرد. نوکیا علاوه بر بروز رسانی سخت افزاری، از نظر نرم افزاری نیز به این سری از تلفن‌های ارزان قیمت خود، توجه ویژه‌ای داشته است.
تبلیغات

الوپ صحبت‌های خود را با Asha 501 که چندی پیش معرفی شد، آغاز کرد، اون گفت که کاربران این تلفن تا به حال 26 میلیون دانلود را داشته‌اند و سپس به معرفی سه محصول جدید از خانواده آشا پرداخت.

تلفن‌های Asha 500 و Asha 502 و Asha 3G 503 در رنگ‌های متنوع و بدنه پلاستیکی

مدیرعامل نوکیا طراحی این تلفن‌ها را خاص و منحصر به فرد دانست. هر دو تلفن Asha 502 و Asha 503 به دوربین 5 مگاپیکسلی و نرم افزار کارآمد نوکیا مجهز شده‌اند.

تلفن‌های جدید Asha نوکیا همچون تلفن G2 ال جی با دو بار لمس صفحه از حالت استندبای خارج می‌شوند و لمس و کشیدن صفحه به سمت بالا، نرم افزار دوربین در آن‌ها باز می‌شود. اگر در نرم افزار دوربین نیز، انگشت خود را برروی صفحه نگاه دارید، فلاش بصورت خودکار فعال شده و بالانس نور سفید نیز براساس شرایط قابل تغییر است.

اگر انگشت خود را برروی صفحه نمایش نگاه داشته و به سمت راست بکشید، نرم افزار گالری اجرا می‌شود. این کمپانی فنلاندی در کنفرانس خود نشان داد که به راحتی می‌توان در تلفن‌های Asha که با سیستم عامل مبتنی بر جاوا کار می‌کند، بالافاصله پس از گرفتن عکس، آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

نوکیا همچنین اعلام کرد که نرم افزار مسنجر WhatsApp به زودی برای تلفن‌های Asha عرضه خواهد شد. این کمپانی در کنفرانس خود اعلام کرد که روزانه 250 هزار کاربر جدید در ابزارهای مختلف ساخت نوکیا ثبت نام می‌کنند.

تلفن Asha 500 با دوربین 2 مگاپیکسلی، قیمتی معادل 69 دلار خواهد داشت و به زودی روانه بازار افریقا و آسیا می‌شود. تلفن دو سیم کارته Asha 502 نیز با قیمت 89 دلار عرضه خواهد شد و در نهایت تلفن Asha 503 با قابلیت پشتیبانی از 3G قیمتی معادل 99 دلار خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات