لوازم جانبی نکسوس 5، خبر از عرضه‌ی آن در 8 آبان ماه دارد

پنج‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی ایتالیایی سایت آمازون قاب محافظ نکسوس ۵ را برای تاریخ ۸ آبان ماه به فروش گذاشته است که احتمال عرضه‌ی این گوشی را در این تاریخ افزایش می‌دهد. به‌ احتمال بسیار زیاد، تولیدکننده‌ی این قاب محافظ، اطلاعاتی را در مورد زمان عرضه‌ی این گوشی داشته و یا شواهدی در دست دارد که براساس آن اقدام به‌ فروش این قاب در تاریخ مذکور کرده است.
تبلیغات

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که عرضه‌ی این گوشی در تاریخ ۸ آبان ماه بسیار محتمل است. مطمئنا نکسوس ۵ به‌عنوان تلفن هوشمند پرچمدار گوگل، همراه با اندروید ۴.۴ کیت‌کت به بازار عرضه خواهد شد. نستله، تولیدکننده‌ی شکلات‌های محبوب کیت‌کت نیز در آستانه‌ی عرضه‌ی جدیدترین نسخه ی اندروید با انتشار توییت‌هایی به‌نوعی احتمال عرضه‌ی این سیستم‌عامل در روزهای آتی را قوت می‌بخشد.

براساس اطلاعات در حال انتشار، احتمالا نسخه‌ی ۴.۴ سیستم‌عامل اندروید فردا یا ۸ آبان ماه منتشر خواهد شد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که احتمال عرضه‌ی نکسوس ۵ در مراسم ۸ آبان‌ماه غیرممکن نیست و همچنین می‌توان انتظار داشت که این محصول مدت کوتاهی پس از عرضه به بازار عرضه شود و بتوان آن را از فروشگاه‌های لوازم الکترونیک تهیه کرد. همانطور که سال پیش این محصول پس از دو هفته از زمان معرفی در ۲۲ آبان ماه به بازار عرضه شد. نکسوس ۴ در تاریخ ۷ آبان ۹۱ معرفی شده بود.

برخی از شایعات مطرح شده نیز حکایت از معرفی این محصول گوگل در ۲۳ مهر داشتند اما این اخبار رنگ واقعیت به خود نگرفتند. نکسوس ۵ و اندروید کیت‌کت به‌عنوان جالب توجه‌ترین محصولات گوگل، نظر بسیاری را به خود جلب کرده است و دوستداران گوگل بی‌صبرانه در انتظار معرفی آن هستند. نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات