جزئیات مربوط به تلفن نکسوس 5 گوگل از طریق دفترچه سرویس آن فاش شد

یک‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
دفترچه 281 صفحه‌ای مربوط به سرویس و خدمات تلفنی به نام DE21 فاش شده که ظاهرا همان نکسوس 5 گوگل است.
تبلیغات

در این دفترچه به پردازنده Snapdragon 800 و دو گیگابایت حافظه رم اشاره شده است. مشخصات کامل گوشی گوگل نکسوس 5 را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

چندی پیش اطلاعات مربوط به محصولی به نام DE20 در FCC ثبت شد و حالا اطلاعات مربوط به تلفن جدیدی به نام DE21 فاش شده است. جالب اینجاست که مشخصات سخت افزاری هر دو ابزار یکسان به نظر می‌رسد و از این رو احتمالا هر دو مربوط به نکسوس 5 هستند.

براساس گزارش اندروید-پلیس تلفن نکسوس 5 گوگل مجهز به پردازنده 2.3 گیگاهرتزی Snapdragon 800، دو گیگابایت حافظه رم و صفحه نمایش 4.95 اینچ است و از NFC و شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

اما نکته جالب توجه در مشخصات فنی این تلفن مربوط به بخش دوربین آن می‌شود. نکسوس 5 مجهز به لرزش گیر اپتیکال و یک سنسور بزرگ 8 مگاپیکسلی است. دوربین جلو نیز 1.3 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری نکسوس 5 می‌توان به 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، باتری 2300 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش از نوع IPS با رزولوشن 1080p اشاره کرد.

این تلفن علاوه بر سنسورهای رایج موجود در  تلفن‌های هوشمند شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، مجاورت سنج و نور سنج دارای یک سنسور جدید برای تشخیص فشار است. هنوز دقیقا نمی‌دانیم این سنسور چه کاربردی خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات