فوجیتسو از گوشی Arrows A پرده برداشت: طول عمر باتری 3 روزه، قابلیت شارژ در 10 دقیقه و حس‌گر اثر انگشت

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
فوجیتسو گوشی جدید خود با نام Arrows A 301F را معرفی کرد. یک گوشی با قابلیت‌های خارق‌العاده که باید آن را یکی دیگر از معجزات تولید شده در کشور خورشید تابان بنامیم که همیشه محصولاتی را برای شگفت زده کردن دارند. این گوشی قبل از تعطیلات سال نوی میلادی، یعنی در اواخر آذر ماه سال جاری به بازار عرضه خواهد شد و دوستداران آن بی‌صبرانه منتظر استفاده از ویژگی‌های خیره‌کننده‌ی آن هستند. فوجیتسو به شکل شگفت انگیزی توانسته طول عمر باتری را در تلفن خود افزایش دهد.
تبلیغات

این گوشی اندرویدی با یک صفحه‌ی نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده‌ی Snapdragon 800‌ و یک دوربین 13 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. اما باید مهم‌ترین ویژگی آن را، عمر بالای باتری عنوان کرد که بنا به ادعای سازنده، قابلیت تامین انرژی مورد نیاز گوشی تا سه روز را دارد، در حالی که به‌دلیل برخورداری از بدنه‌ی باریک، از یک باتری 2600 میلی‌آمپری در این گوشی استفاده شده است. هنوز صحت ادعای فوجیتسو روشن نیست، اما می‌توان علت این طول عمر باتری خارق العاده را در استفاده از صفحه‌ی نمایش کم‌مصرف IGZO عنوان کرد. عامل دیگری که می‌توان آن را یکی از دلایل کاهش مصرف دانست، بهینه‌سازی در مصرف انرژی است که فوجیتسو از آن به human-centric engine (موتور انسان محور) یاد می‌کند. در همین راستا، فوجیتسو زمان شارژ کامل این گوشی برای استفاده در طول یک روز را 10 دقیقه ذکر کرده است.

ویژگی برشمرده برای شارژ 10 دقیقه‌ای را می‌توان نتیجه‌ی استفاده از آداپتور پر قدرت شارژر عنوان کرد که تجهیزات مربوط به آن همراه با گوشی ارائه خواهد شد. شارژ این گوشی نیز باید از طریق تجهیزات مربوطه و استاندارد ارائه شده، انجام گیرد چنانکه سونی نیز کاربران را ملزم به استفاده از تجهیزات استاندارد برای شارژ یک و نیم ساعته، کرده است. می‌توان این ویژگی را یکی از بزرگترین امتیازت و قابلیت‌های این Arrow A دانست که مطمئنا از سوی سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

FujitsuInternal

اما امکانات این گوشی به موارد ذکر شده ختم نمی‌شود. دوربین تعبیه شده در Arrow A دارای لرزش‌گیر اپتیکال بوده و حس‌گر اثر انگشت آن همچون HTC One Max در پشت گوشی قرار گرفته است. این گوشی امکانات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. اما عرضه‌ی آن در خارج از بازار ژاپن بعید است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات