دورخیز لنوو برای کسب سهم بازار بیشتر با معرفی دو گوشی اندرویدی Vibe X و Vibe Z

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
کمتر کسی را می‌توان یافت که تابحال نام لنوو را نشنیده باشد. این غول چینی که البته پشتیبانی فکری کمپانی آمریکایی IBM را به همراه دارد، پس از کسب مقام اول جهان در زمینه تولید و فروش کامپیوترهای شخصی و کنار زدن رقیب کهنه‌کار خود یعنی HP، قصد دارد، مدال طلای بازار بی‌رحم گوشی‌های همراه را نیز از آن خود نماید.
تبلیغات

تا به امروز، گوشی‌های هوشمند لنوو بیش از آن‌که در بازارهای جهانی موفق ظاهر شوند، اغلب، در بازار چین طرفدار داشته‌اند. اما این غول تکنولوژی قصد دارد علاوه بر بازار چین، در بازارهای بین‌المللی نیز نفوذ کند.

Lenovo-Vibe-Z

لنوو با معرفی دو گوشی Vibe X و Vibe Z قصد دارد راه خود را به سوی بازارهای جهانی باز کند. گوشی Vibe X مجهز به پردازنده MediaTek و صفحه نمایش Full HD می‌باشد و 470 دلار قیمت دارد.

گوشی Vibe Z که پیش از این با نام K900 در بنچمارک‌های گوناگون شرکت کرده بود مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 800، صفحه نمایش 5.5 اینچ، حافظه رم 2 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین جلو 5 مگاپیکسل می‌باشد. ضخامت این گوشی نیز تنها 7 میلی‌متر است و تحت سیستم عامل اندروید 4.2 کار می‌کنند.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیقی از قیمت و زمان عرضه این گوشی در دست نیست.

نظر شما در مورد این دو گوشی جدید لنوو چیست؟ آیا لنوو می‌تواند موقعیت خود در بازار کامپیوترهای شخصی را در بازار گوشی‌های هوشمند تکرار کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات