تلفن Oppo N1 رسما معرفی شد: دوربین چرخشی، پنل لمسی در پشت و صفحه نمایش 5.9 اینچ

سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
مدتی است که شایعات پیرامون پرچمدار جدید Oppo N1 به گوش می‌رسد و بالاخره امروز این تلفن بصورت رسمی رونمایی شد. مهمترین قابلیت N1 مربوط به دوربین چرخشی و با کیفیت آن به همراه قابلیت‌های مختلف عکاسی است.
تبلیغات

Oppo N1 مجهز به دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت چرخش 206 درجه است. به این ترتیب این دوربین می‌تواند نقش دوربین جلو و عقب را ایفا کند و کاربر علاوه بر مکالمه تصویری با کیفیت، امکان عکس برداری پرتره را نیز به راحتی تجربه خواهد کرد.

این دوربین مجهز به سنسور CMOS داخلی است و لنز آن از F/2.0 پشتیبانی می‌کند. همچنین یک تراشه اختصاصی که توسط فوجیتسو طراحی شده، وظیفه پردازش تصویر را برعهده دارد. دوربین N1 امکان اتصال افزونه کوچک برروی لنز را نیز دارد که امکان بزرگنمایی 10 تا 15 برابر را در این تلفن میسر می‌کند.

قابلیت خاص دیگر N1، پنل لمسی پشت تلفن است، از نظر ظاهری به نظر می‌رسد که شما بدنه پلاستیکی را لمس می‌کنید، اما در واقعیت شما می‌توانید با کشیدن دست به سمت بالا یا پایین بین بخش‌های مختلف سیستم عامل اسکرول کنید یا در مروگر وب یا کتابی که در حال مشاهده آن هستید، به سمت بالا یا پایین حرکت کنید. پیش از Oppo، سونی نیز از قابلیتی مشابه در کنسول بازی PS Vita بهره برده بود.

صفحه نمایش 5.9 اینچ، N1 باعث شده تا این تلفن در شاخه فبلت‌ها جای گیرد. این تلفن 213 گرم وزن دارد و صفحه نمایش IPS LCD آن از رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل پشتیبانی می‌کند.

N1 مجهز به سیستم عامل اندروید 4.2 به همراه رابط کاربری خاص Oppo به نام Color OS است. از دیگر مشخصات سخت افزاری N1 می‌توان به پردازنده Snapdragon 600 با چهار هسته 1.7 گیگاهرتزی، حافظه رم 2 گیگابایت و باتری 3610 میلی آمپرساعتی اشاره کرد.

قیمت N1 حدود 570 دلار تعیین شده و قرار است از ماه آینده روانه بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات