تصاویری از اندروید 4.4 کیت‌کت برروی نکسوس 4

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی منتشر شده که اندروید 4.4 کیت‌کت را برروی نکسوس 4 نشان می‌دهند. این تصاویر گویای تغییراتی در رابط کاربری نسخه جدید اندروید هستند. شواهد نشان می‌دهند که ماه آینده گوگل رسما از نسخه جدید اندروید رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

چند هفته‌ی قبل، گوگل از نام نسخه‌ی جدیدی سیستم‌عامل خود پرده‌برداری کرد. شایعات از نام‌گذاری این نسخه به کیک پای لیمو بر اساس فلسفه‌ی نام‌گذاری گوگل، حکایت داشتند. اما با معرفی این نسخه‌ی جدید، تمامی شایعات مطرح شده رنگ باختند. گوگل طی توافق نامه‌ای با شرکت نستله از نام کیت کت برای نسخه بعدی اندروید استفاده کرد و قرار است این دو کمپانی کمپین‌های تبلیغاتی مشترکی را در این زمینه اجرا کنند. اما چیزی که همه مشتقانه در پی دریافت آن هستند، تغییراتی است که انتظار اعمال آن‌ها در این نسخه‌ی جدید می‌رود.

مقاله‌های مرتبط:

    تحلیل و بیان امکانات جدید اضافه شده از روی چند تصویر مبهم کار بسیار سختی است. اما با نگاهی دقیق به تصاویر، می‌توان متوجه شد که برخی از عناصر رابط کاربر گرافیکی از نسخه‌ی 4.3 به ارث برده شده است. برخی آیکون‌ها همچون آیکون مربوط به ارسال پیام‌کوتاه و همچنین تلفن تا حدودی شاهد تغییراتی نسبت به اندروید 4.3 بوده است. گوگل نیز در حال پوست‌اندازی رابط کاربری خود و گرایش به طراحی صاف است که اخیرا در سایر سیستم‌عامل‌ها نیز شاهد آن بوده‌ایم.

    Android4.4Leaked2

    اپلیکیشن شماره گیری به‌طور کامل تغییر یافته است. رنگ‌های به‌کاربرده شده در این اپلیکیشن بطور کامل عوض شده و اندازه‌ی کلید‌های مورد نظر نیز شاهد افزایش اندازه بوده‌اند. بزرگترین تغییری که انجام شده مربوط به نوار اطلاع‌رسانی و وضعیت فوقانی است. با نگاهی دقیق‌تر می‌توان انجام تغییر در رنگ اپلیکیشن‌ها را به تناسب کاربرد در آن‌ها مشاهده کرد. پس از اپل، گوگل نیز در حال پوست‌اندازی و استفاده از نوع جدید از طراحی رابط کاربری است.

    شواهد نشان می‌دهند که اندروید کیت کت در مهرماه رسما منتشر خواهد شد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات