شایعات جدید از تلفن Xperia Z2 سونی: نمایشگر با تراکم 540 پیکسل بر اینچ و رم 3 گیگابایتی

دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
هنوز گرد و خاک معرفی اکسپریا Z1 بر زمین ننشسته، ندایی از سرزمین‌های دور به گوش می‌رسد که از مشخصات پرچمدار بعدی سونی خبر می‌دهد. تلفنی که احتمالا در CES 2014 معرفی خواهد شد. ادامه مطلب را از دست ندهید.
تبلیغات

به راستی که امسال، قدرت نمایی شایعه سازان و حضور بی وقفه‌شان در خبرگزاری‌های سراسر دنیا ستودنی بود. تقریبا مشخصات کامل تمامی تلفن‌هاش هوشمند برندهای مطرح بازار را از چند هفته قبل از معرفی رسمی‌شان می‌دانستیم.

تلفن Z1 سونی، محصول خوش ساخت و زیبایی است و همان طور که در بررسی این محصول در زومیت نیز مشاهده کردید، از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل قبولی برخوردار است.

Sony-Xperia

اما Z2 قرار است پا را از این هم فراتر گذاشته و مشخصات خیره کننده‌ای را در خود جای دهد. آن طور که شایعه پراکن‌های خبره می‌گویند، قرار است نمایشگر این محصول قطری برابر با 5.2 یا 5.5 اینچ داشته باشد، به فناوری Triluminos و پنل IGZO مجهز بوده و به تراکمی در حدود 500 یا 540 پیکسل بر اینچ دست یابد. برخی می‌گویند شاید رسیدن به چنین رقمی ممکن نباشد اما با نگاهی به تراکم 469 پیکسل بر اینچی HTC One، می‌بینیم که فاصله‌ی چندانی وجود ندارد.پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 800، 3 گیگابایت حافظه رم، دوربین 20.7 مگاپیکسلی با قابلیت تصویر برداری 4K، باتری 3200 یا 3500 میلی آمپری و اندروید 4.4 کیت کت نیز از دیگر مشخصاتی است که بر سر زبان‌ها افتاده.چه این گفته‌ها اطلاعات موثقی باشند از منابع نزدیک به شرکت، چه مشتی دروغ و چه راهکاری برای بازارگرمی و تبلیغات بیشتر، تنها یک راه برای فهمیدنش وجود دارد و آن انتظار تا  6 ماه یا یک سال آینده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات