تصاویر گوشی ویندزو فونی جدید هواوی با نام Ascend W3 فاش شدند

شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
شایعاتی وجود دارند مبنی بر این موضوع که قرارداد اخیر میان دو کمپانی مایکروسافت و نوکیا باعث شده تا کمپانی چینی هواوی تلاش خود مبنی بر تولید دستگاه‌های ویندوزفونی را بیش از پیش افزایش دهد.
تبلیغات

«ریچارد رن»، مدیر بخش فروش هواوی در اروپا طی مصاحبه‌ای که در حضور خبرنگاران انجام شد گفت:

ما همچنان متعهد به تولید دستگاه‌های ویندوزفونی هستیم و در همین راستا سعی می‌کنیم طی مدت کوتاهی، بر تعداد گوشی‌هایی که مبتنی بر سیستم عامل ویندوزفون مایکروسافت هستند بی‌افزاییم. هواوی، به عنوان یکی از بزرگترین شرکای تجاری مایکروسافت، همواره تلاش کرده به ارتقای محصولات ویندوزفونی کمک کند.

حال با انتشار خبر عرضه دو گوشی جدید ویندوزفونی توسط هواوی، به نظر می‌رسد که ادعاهای رن چندان هم غلط نبوده‌اند.

36c67a51e25829775e1bfdeb5f6b62a2

وب‌سایت CNBeta به تازگی یک عکس از گوشی Ascend W3 هواوی منتشر کرده است. این گوشی جدید که تحت سیستم عامل ویندوزفون کار می‌کند در رده میانی از گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرد و در رنگ‌های آبی و زرد عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که هواوی از این گوشی جدید در نمایشگاه CES 2014 رونمایی کرده و دی ماه امسال نیز آن را روانه بازار کند.

CNBeta در ادامه گزارش خود می‌گوید که هواوی در نظر دارد تا بزودی یک گوشی ویندوزفونی رده بالا را نیز روانه بازار کند. این گوشی جدید که به احتمال زیاد Ascend D2 نام دارد مجهز به دوربین 13 مگاپیکسل، صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080p و حافظه داخلی 32 گیگابایت باشد. البته هنوز تاریخ دقیق معرفی و عرضه این محصول اعلام نشده است.

نظر شما در مورد این دو محصول جدید هواوی چیست؟ آیا هواوی قصد دارد خود را جایگزین نوکیا در بازار ویندوزفون نماید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات