لومیا 1520 نوکیا و این بار گالری کامل تصاویر آن در کنار اکسپریا Z1

دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا خود را برای عرضه یک فبلت 6 اینچی به نام لومیا 1520 آماده می‌کند، اولین تلفن 6 اینچی با رزولوشن 1080p که پیش از این نیز تصاویر نه چندان واضح مختلفی از آن به بیرون درز کرده بود؛ اما حالا وب سایت ورج توانسته یک دستگاه از آن را بدست آورده و جزئیات کامل مرتبط با آن را فاش کند.
تبلیغات

تلفن لومیا 1520 در این تصاویر در کنار Xperia Z1 قرار گرفته است:

از جمله مشخصات فنی لومیا 1520 نوکیا می‌توان به صفحه نمایش 6 اینچ با رزولوشن 1080p، حافظه رم 2 گیگابایتی، پردازنده Snapdragon 800، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت و درگاه میکرو SD اشاره کرد.

در قسمت پشت دستگاه نیز دریچه دوربین شبیه به لومیا 925 جای گرفته است. این تلفن به همراه بسته بروز رسانی GDR3 ویندوز فون 8 عرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که لومیا 1520 همچون گلکسی نوت از قلم دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. حتی مشخص نیست که نوکیا از نرم افزار اختصاصی برای پشتیبانی از صفحه نمایش بزرگ فبلت بهره خواهد برد یا خیر.

همانطور که روز گذشته در زومیت خواندید، مایکروسافت خود را برای عرضه بسته بروز رسانی GDR3 ویندوز فون 8 آماده می‌کند تا در آن امکاناتی نظیر جفت شدن با خودروها از طریق بلوتوث، پشتیبانی از رزولوشن 1080p، قفل تغییر وضعیت از حالت افقی به عمودیو بهبود چندوظیفگی اضافه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات