با pico projector آلکاتل، محتویات صفحه نمایش One Touch را تا 70 اینچ بزرگتر کنید

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
به همراه داشتن امکانات و قابلیت‌هایی که موفق شود توجه کاربران سخت‌گیر امروزی را جلب کند، نکته‌ای است که می‌تواند سرنوشت بهتری را برای تولیدکنندگان تلفن‌هوشمند و تبلت رقم بزند. آلکاتل نیز با رونمایی از داک فیزیکی که می‌تواند همچون پروژکتور عمل کند، وجهه بهتری را برای تلفن‌هوشمند تازه معرفی شده خود، ‌OneTouch، به نمایش گذاشته است. با زومیت همراه باشید تا با این داک پروژکتورمانند بیشتر آشنا شویم.
تبلیغات

 در حال  حاضر، استفاده از  قابلیت‌هایی همچون بزرگ کردن صفحه نمایش با استفاده از پروژکتور در تلفن‌های هوشمند، نه تنها باطری و انرژی بسیار زیادی را مصرف می‌کند، بلکه قیمت نهایی و ضخامت دستگاه را نیز به شدت افزایش می‌دهد. اما این بار آلکاتل، با ایده‌ای نو، قصد تغییر بازی را دارد که در صورت موفقیت این ایده، شاید راه برای حضور داک‌هایی با قابلیت پروژکتور به بازار تلفن‌هوشمند باز شود.

این داک فیزیکی که هنوز نام خاصی برای آن‌ در نظر گرفته نشده است،‌ در مرحله تولید آزمایشی قرار دارد و در حال حاضر تنها با One Touch کار می‌‌کند. از قابلیت‌هایی که در نسخه آزمایشی این محصول، در معرض نمایش قرار گرفت، می‌تواند به بزرگنمایی صفحه نمایش تا 70 اینچ و با روشنایی 12LM اشاره کرد. البته میزان روشنایی فعلی، در حد نسخه آزمایشی‌ است و احتمال افزایش روشنایی آن به میزانی قابل قبول تا هنگام عرضه این دستگاه وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات