گوگل قیمت نکسوس 4 را کاهش داد؛ شروع از 199 دلار

چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل قیمت تلفن نکسوس 4 را کاهش داده است و ازاین به بعد نسخه 8 و 16 گیگابایت آن به ترتیب با قیمت 199 و 249 دلار به فروش می‌رسند.
تبلیغات

نکسوس 4 محصول مشترک گوگل و ال جی است که از اندروید خام بهره می‌برد. بسیاری از طرفداران گوشی‌های اندرویدی در سال گذشته اگر مایل بودند تا گوشی مجهز به اندروید خالص را خریداری کنند، هیچ راهی به جز خرید نکسوس 4 نداشتند. اما نکسوس 4 یک مشکل عمده دارد و آن عدم پشتیبانی از LTE بود. البته امسال شرایط بسیار فرق کرده و اکنون نسخه‌های مجهز به اندروید خالص از پرچمداران گوناگون اندرویدی مانند HTC One و گلکسی اس 4 سامسونگ عرضه شده‌اند. همین موضوع، ادامه کار را برای حضور قوی‌تر نکسوس 4 با مشکل روبرو می‌کند.

اما این موضوع را نیز باید در نظر داشت که قیمت همواره یکی از تاثیرگذارترین معیارها در انتخاب کاربران است و از این بابت نکسوس 4 کاملا مقرون به صرفه به نظر می‌رسد. قیمت نکسوس 4 جدید گوگل به مراتب کمتر از گلکسی اس 4 و HTC One بوده و همین موضوع باعث می‌شود تا طیف گسترده‌ای از کاربران به سمت این گوشی گرایش پیدا کنند.

این قیمت قطعا برای خریداران آمریکایی که اکثرا گوشی‌های خود را به صورت قراردادی از اپراتورهای مخابراتی تهیه می‌کنند نیز کاهش خواهد یافت و در آن صورت هیچ شکی نیست که خرید یک گوشی هوشمند مجهز به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید با قیمت 199 دلار، وسوسه کننده خواهد بود.

نظر شما در مورد قیمت نکسوس 4 جدید چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات