شکایت برخی از کاربران در مورد مشکل گوشی Xperia Z Ultra سونی هنگام روشن شدن

شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
برخی از کاربران گوشی سونی Xperia Z Ultra می‌گویند که هنگامی که قصد روشن کردن تلفن خود را دارند، صفحه نمایش روشن نمی‌شود و همچنان تاریک باقی می‌ماند.
تبلیغات

ظاهر بعضی اوقات زمانی که کاربر دکمه پاور تلفن Z Ultra را فشار می‌دهد نور پس زمینه صفحه نمایش روشن می‌شود اما کماکان صفحه مشکی باقی می‌ماند.

برخی از کاربران نیز گفته‌اند که در هنگام روشن کردن گوشی، خطوط سبز رنگ بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند. قطعا این مشکلی نیست که سونی به راحتی از کنار آن رد شود و احتمالا در حال بررسی و ارائه راه حل  آن است.

کاربرانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، گفته‌اند که با چند بار فشار دادن دکمه پاور نهایتا صفحه نمایش روشن می‌شود.  یکی از کسانی که به تازگی یک گوشی سونی Xperia Z Ultra خریده، اذعان نموده است که برای رفع این مشکل مجبور است چیزی بین 5 تا 150 بار دکمه پاور را فشار دهد. البته ما در نگاه نزدیک به Z Ultra با چنین مشکلی مواجه نشدیم اما در بررسی این محصول نیز با دقت این موضوع را مدنظر قرار خواهیم داد.

کمپانی سونی هنوز این موضوع را رسما تایید ننموده و متقابلا راه حلی نیز ارائه نشده است. عده‌ای معتقدند که بسته بروزرسانی 14.1.B.0.475 که برای این گوشی عرضه شده، این مشکل را حل می‌کند. به هر حال بعید به نظر می‌رسد که این مشکل سخت افزاری باشد و احتمالا با ارائه بسته بروز رسانی رفع می‌‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات