نوکیا به زودی گوشی لومیا 825 مجهز به صفحه نمایش 5.2 اینچ و پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 400 را معرفی می‌کند

پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
«هر چه بزرگتر، بهتر» این شعاری است که اغلب کمپانی‌های تولید کننده دستگاه‌های اندرویدی به آن معتقدند. تا چندی پیش، کمپانی فنلاندی نوکیا چندان اعتقادی به جمله بالا نداشت، اما انگار این کمپانی نیز تصمیم گرفته تا روند کاری خود را تغییر دهد و به سمت تولید گوشی‌های بزرگتر تغییر رویه دهد. بر اساس گزارشات متعدد، نوکیا قصد دارد به زودی یک گوشی 5.2 اینچ به نام لومیا 825 را معرفی نماید.
تبلیغات

نوکیا در یک تغییر رویکرد اساسی، سعی دارد با تولید گوشی‌های بزرگتر بر تعداد مشتریان خود بیافزاید. لومیا 825، تنها یکی از گوشی‌های جدیدی است که نوکیا قصد دارد به زودی آن را معرفی نماید. منابع خبری گزارش می‌دهند که این شرکت به طور همزمان در حال کار بر روی گوشی 5.5 اینچ لومیا 1025 است.

به نظر می‌رسد که نوکیا قصد دارد لومیا 825 را پاییز امسال روانه بازار نماید. این گوشی مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 400 ساخت کمپانی کوالکام است. درست است که این پردازنده عملکرد ضعیف‌تری نسبت به اسنپدراگون 800 دارد، اما نباید فراموش کرد که ویندوز فون به گونه‌ای طراحی شده که حتی بر روی پردازنده‌های دو هسته‌ای نیز به خوبی کار می‌کند. حال استفاده از یک پردازنده چهار هسته‌ای در یک گوشی ویندوزفونی خبر بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به این پلتفرم خواهد بود.

لومیا 825 تحت سیستم عامل ویندوزفون 8 نسخه GDR3 کار می‌کند که آخرین نسخه عرضه شده توسط مایکروسافت است. این نسخه از ویندوزفون قابلیت پشتیبانی از صفحات نمایش 1080p را دارد، اما متاسفانه لومیا 825 مجهز به صفحه نمایش 720p با تراکم 280 پیکسل در هر اینچ است.

وب‌سایت چینی Dospy گزارش می‌دهد که این گوشی جدید، دو سیم‌کارته است و از فناوری‌های NFC، Miracast و QuickCharge پشتیبانی می‌کند. هنوز سایر مشخصات فنی این گوشی از قبیل میزان حافظه رم، دوربین و حافظه داخلی معلوم نیست، اما با این اوصاف احتمالا به زودی خبرهای بیشتری از این گوشی منتشر خواهند شد.

نظر شما در مورد لومیا 825 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات