حاشیه دور صفحه نمایش گوشی G2 ال‌جی کمتر از گلکسی اس 4 سامسونگ است

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
با اینکه تنها چند ساعت دیگر به معرفی رسمی گوشی G2 زمان باقی مانده است، هنوز هم خبرهای جدید و دست اول از این پرچم‌دار جدید ال‌جی به گوش می‌رسد. در آخرین خبر منتشر شده از G2، گفته می‌شود که حاشیه دور صفحه‌نمایش آن، به‌طور محسوسی کمتر از گلکسی اس 4 سامسونگ است.
تبلیغات

تنها کمتر از چهار ساعت زمان تا معرفی کامل گوشی G2 باقی مانده است. اما براستی ال‌جی قصد معرفی کدام بخش ناشناخته از این گوشی را دارد؟!

اکنون دیگر همه ما هر آن‌چه که باید را در مورد LG G2 می‌دانیم. سامسونگ با تولید گلکسی اس 4 مدعی شد که توانسته تکنولوژی ساخت پنل‌ صفحه‌نمایش را بهبود بخشد و حاشیه دور صفحه‌نمایش آن را کمتر از گذشته کند. حال، با استناد به اطلاعات درز کرده از G2 می‌بینیم که حاشیه در صفحه‌نمایش در این گوشی به مراتب کمتر از گلکسی اس 4 است. اگر بخاطر داشته باشید چند هفته پیش ال جی از صفحه‌نمایش با حاشیه بسیار باریک که از آن با نام صفحه‌نمایش بدون حاشیه یاد می‌کرد، پرده برداشت. احتمالاً از همان فناوری در صفحه‌نمایش LG G2 استفاده شده است.

G2 مجهز به صفحه‌نمایش 5.2 اینچ تمام HD، پردازنده اسنپدراگون 800، دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و باتری 2610 میلی‌آمپر ساعتی است.

متأسفانه ویدیوی مربوط به مقایسه دو گوشی G2 و گلکسی اس 4 از روی یوتیوب حذف شده است. چنانچه توانستیم این ویدئو را بیابیم، در سریع ترین زمان ممکن آنرا با شما دوستان خوب زومیتی به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات