لنوو در حال آماده سازی گوشی A850 خود با پردازنده تگرا 3 و اندروید 4.2 است

دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
«سرسخت» اولین کلمه‌ای است که با دیدن این گوشی هوشمند به ذهن خطور می‌کند. لنوو سبک طراحی خود در ساخت گوشی‌های هوشمند را نیز رعایت نموده است. به نظر می‌رسد A850 بیشتر برای جذب کاربران زن طراحی و ساخته شده باشد.
تبلیغات

طبق شایعات موجود، لنوو قصد دارد گوشی هوشمند A850 را با قیمت 243 دلار به فروش رساند. این قیمت برای یک گوشی 5.5 اینچی با پردازنده چهار هسته‌ای کمی عجیب به نظر می‌رسد.

در مورد صفحه نمایش این گوشی باید گفت که متاسفانه کیفیت بسیار پایین آن موجب دلسردی علاقه‌مندان خواهد شد. رزولوشن 960 در 540 پیکسل برای صفحه نمایش 5.5 اینچ چندان رویایی به نظر نمی‌رسد. تراکم پیکسل این صفحه نمایش نیز 200 پیکسل در هر اینچ می‌باشد.

اما اگر بخواهیم نیمه پر لیوان را در نظر بگیریم، باید بگوییم که A850 بر خلاف سایر گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت چینی که مجهز به پردازنده‌های ساخت مدیاتک هستند، از پردازنده تگرا 3 انویدیا بهره می‌برد. با وجود اینکه معماری تگرا 3 در حال حاضر، قدیمی و نه چندان خوب تلقی می‌شود، اما استفاده از آن در گوشی‌های میان رده و ارزان‌قیمت بسیار قابل توجه است.

Lenovo-A850-2

هنوز اطلاعات تایید شده‌ای در مورد این گوشی وجود ندارد اما گفته می‌شود که A850 تحت سیستم‌عامل اندروید نسخه 4.2.2 کار می‌کند و مجهز به 1 گیگابایت حافظه رم می‌باشد. ضخامت این گوشی نیز 9.45 میلی‌متر است. به احتمال زیاد این گوشی تا چند هفته آینده به طور رسمی وارد بازارهای چین خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات