گوشی جدید ال‌جی به نام LG-F320 با پردازنده اسنپدراگون 800 در وب‌سایت بنچمارک AnTuTu ظاهر شد

دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
امروز نام یک گوشی هوشمند جدید از کمپانی ال‌جی در وب‌سایت معروف تهیه بنچمارک یعنی AnTuTu ظاهر شد. نکته جالب در مورد این گوشی این است که ال‌جی تا بحال در مورد آن صحبت نکرده بود. این گوشی جدید مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 800 ساخت کمپانی کوالکام است. طبق اطلاعاتی که در وب‌سایت AnTuTu ثبت شده است، این آزمون در کشور کره جنوبی، مقر اصلی کمپانی ال‌جی صورت پذیرفته است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که گوشی جدید ال‌جی که با نام LG-F320 ظاهر شده است، همان گوشی معروف G2 این کمپانی است که قرار است ماه آینده میلادی در کشور کره جنوبی رسما معرفی شود. در نتایج آزمون آمده است که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 800 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز است.

یک احتمال دیگر در مورد این گوشی این است که احتمالا این گوشی، همان نکسوس 5 معروف گوگل است.

به هر روی، فارغ از هرگونه حدسیات در مورد نام این گوشی، LG-F320 توانسته نتایج بسیار خوبی را در وب‌سایت AnTuTu کسب کند. امتیازی که این گوشی توانسته بدست آورد برابر است با 32.002 . این امتیاز حدودا 511 واحد بیشتر از امتیازی است که گوشی گلکسی اس 4 سامسونگ با همین پردازنده توانسته بود بدست آورد و سایر رقبا را کنار بزند.

به هر حال تمامی شواهد حاکی از آنند که ال‌‌جی بیکار ننشسته و با این نتیجه بنچمارک نیز مشخص شد که پرچم‌دار بعدی این کمپانی را به هیچ وجه نباید دست کم گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات