لنوو از گوشی دو سیم‌ کارته‌ی S820 سرخ‌فام و زنانه‌ی خود پرده برداشت

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
اگر به دنبال هدیه‌ای فناورانه و در عین حال زنانه هستید تا به نامزد یا همسر عزیز دلتان هدیه دهید، برادران چینی در شرکت لنوو از گوشی دو سیم کارته‌ی S820 پرده برداری کردند که در عین زیبایی بدنه و قرمز آن، می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای شما و عشق‌تان باشد.
تبلیغات

پس از عرضه‌ی گوشی‌های Ulike 2 و MeituKiss از سوی رقبا برای خریداران خاص، شرکت لنوو نیز تصمیم گرفته است تا با گوشی S820 خود در این بازار وارد شده و خریدارانی از بین خانم‌ها بدست آورد. گوشی S820 دارای سیستم عامل اندروید 4.2 است و از ظاهری زیبا، لبه‌های نرم، پشت مخملی بدنه و رنگ‌بندی جذاب بهره می‌برد.

برخلاف دو گوشی که در بالا معرفی شد، گوشی S820 تنها دارای دوربین مکالمه تصویری 2 مگاپیکسلی در جلو  و دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی در پشت است. از دیگر خصوصیات فنی این گوشی می‌توان به نمایشگری با پنل IPS  اچ‌دی در ابعاد 4.7 اینچ، پردازنده‌ی 1.2 گیگا هرتزی چهار هسته‌ای از نوع MT6589 SoC، یک گیگابایت حافظه از نوع رم و حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی اشاره نمود.

همچنین این گوشی دارای باتری 2000 میلی آمپری و دو شکاف برای قرار دادن سیم کارت است؛ و از شبکه‌های WCDMA 2100 و GSM 900 / 1800 / 1900 به خوبی پشتیبانی می‌کند. از این گذشته، شکاف کارت حافظه از نوع میکرو SD بر روی گوشی S820 تعبیه شده که می‌تواند حداکثر تا گنجایش 32 گیگا بایت حافظه جانبی را پشتیبانی نماید.

این خصوصیات برای یک گوشی 330 دلاری چندان بد نیست، به خصوص اینکه مخاطبان اصلی آن را زنان و دختران تشکیل می‌دهد که کمتر علاقه‌ای به تجهیزات فنی آنچنانی دارند و کارائی نسبی گوشی برایشان کفایت می‌کند.

گفتنی است، محصول جایگزین دیگری که در این حوزه وجود دارد، گوشی S920 است که از آوریل گذشته عرضه شده اما کمتر مورد توجه قرار گرفته است. این گوشی 5.3 اینچی قیمتی معادل 360 دلار دارد و قابلیت‌های فنی آن نزدیک به S820 است. تنها تفاوت آن استفاده از دوربین 8 مگا پیکسلی در پشت دوربین است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات