اطلاعات مربوط به فبلت توگاری و تلفن شگفت انگیز هونامی سونی با دوربین 20 مگاپیکسل و فلش زنون فاش شد

دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این در زومیت درباره تلفن غول‌پیکر سونی که از آن با نام رمز Togari یاد می‌شود و قرار است اولین فبلت این کمپانی ژاپنی باشد، اطلاعاتی را منتشر کردیم. اما به تازکی یکی از کاربران انجمن چینی Baidu که ادعا می‌کند جزو آزمایش‌ کنندگان تلفن‌های اکسپریا است، اعلام نموده که سونی در حال آماده سازی یک تلفن 6.44 اینچی با شکل ظاهری مشابه با اکسپریا Z و یک تلفن خارق‌العاده با دوربین 20 مگاپیکسلی به نام هونامی است.
تبلیغات

براساس ادعای این کاربر، فبلت توگاری باریک، سبک و از جنسه شیشه است. نمونه‌ای که او مورد آزمایش قرار داده‌اند به رنگ سفید بوده ولی احتمالا این تلفن در رنگ‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد.

اما محصول جذاب دیگری که کمتر در مورد آن شنیده‌ایم و گفته می‌شود بخشی از سری One سونی است، تلفنی به نام Honami است. این تلفن در واقع یک محصول متفاوت چند رسانه‌ای است که همه فناوری‌های سونی در آن گرد هم آمده‌اند. این تلفن مجهز به دوربین 20 مگاپیکسلی سایبرشات، لنز کارل زایس و فلاش دوگانه زنون و LED است. احتمالا سونی از تراشه واکمن خود به همراه آمپلی‌فایر S-Master MX Digital نیز در آن بهره خواهد برد تا از نظر صدای خروجی نیز بی‌همتا باشد.

شایعه شده که بخش واکمن و سایبرشات سونی در ساخت این تلفن با یکدیگر همکاری نموده‌اند تا تلفن هونامی از نظر دوربین و صدا بی‌همتا باشد.

از دیگر مشخصات فنی که به تلفن هونامی نسبت داده می‌شوند می‌توان به صفحه نمایش 5 اینچ تمام اچ‌دی، پردازنده فوق‌العاده قدرتمند Snapdragon 800 با 4 هسته 2.3 گیگاهرتز، حافظه رم 2 گیگابایت و باتری 2700 تا 3000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

شخصی که وظیفه آزمایش این گوشی را برعهده دارد ادعا کرده که هونامی زیباترین تلفن ساخت سونی است و بدنه باریک و دوربین فوق‌العاده‌ای دارد.

احتمالا سونی در نمایشگاه IFA امسال از این دو تلفن‌ پرده برداری خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات