LG Optimus G Pro با اسنپ‌دراگون ۶۰۰، LTE و صفحه‌نمایش Full HD IPS عرضه می‌شود

شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
با اینکه قرار است LG ورود گوشی Optimus G Pro به بازار امریکا را پنج‌شنبه این هفته به‌طور رسمی در نیویورک رونمایی کند، ولی به لطف منابع غیر رسمی و خبر‌های درز کرده، اغلب جزئیات فنی این گوشی در سایت‌ها منتشر شده است. با این حال اکنون ما به جزئیاتی دقیق‌تر و مطمئن‌تر از نسخه AT&T این گوشی دسترسی داریم که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

LG Optimus G Pro برای عرضه در AT&T اغلب ویژگی‌های خود را از نسخه جهانی آن را به ارث برده است. این گوشی از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی، باتری ۳۱۴۰ میلی آمپر ساعتی، پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۰۰ با فرکانس پردازشی ۱.۷ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش به ۶۴ گیگابایت با MicroSDXC)، دوربین جلوی ۲.۱ مگاپیکسلی، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، پشتیبانی از NFC و وای-فای برخوردار است.

مهمترین تفاوت این نسخه در صفحه‌نمایش مورد استفاده آن می‌باشد. در گوشی عرضه شده برای AT&T ال‌جی به جای استفاده از صفحه‌نمایش True HD از نوع IPS+، از یک پنل Full HD IPS استفاده کرده است. بدیهی است که فرکانس‌های رادیویی آن نیز با AT&T بهینه‌سازی شده است.

هنوز زمان عرضه این گوشی به بازار کشورهای دیگر مشخص نشده است اما براساس اخباری که به دست زومیت رسیده، ال جی طی یکی دو هفته آینده تلفن Optimus G را وارد بازار کشور خواهد کرد.

شایان ذکر است ال‌جی کماکان از اندروید قدیمی نسخه ۴.۱.۲ (جیلی بین) بر روی این گوشی استفاده نموده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات