X-Phone اولین محصول مشترک گوگل و موتورولا

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
اواخر سال گذشته میلادی بود که وال استریت ژورنال اعلام کرد که گوگل و موتورولا مشغول کار بر روی ساخت تبلت و تلفن جدید با اسم رمز X Phone و X Tablet هستند. بر اساس این گزارش این دو دستگاه که اولین دست‌آوردهای مشترک گوگل و موتورولا پس از خریدن موتورولا توسط گوگل به شمار می‌روند، تمرکز خاصی بر روی دوربین، بدنه سرامیکی و صفحه نمایش منحنی شکل آن‌ها شده است.
تبلیغات

امروز در Linkedln لیستی برای منصب مدیریت تولید کمپانی موتورولا منتشر شد که تقریبا این اطمینان را به ما می‌دهد که موتورولا مشغول کار بر روی تولید X-Phone است. در این لیست، که البته الان حذف شده است، وظایف فرد مطلوب مشخص شده بود و در ارتباط با سرپرستی افراد گروه برای عرضه یک دستگاه جدید و ارتباط با اپراتورهای مختلف جهت عرضه آن در بازار بود.

مقاله‌های مرتبط:

    هم اکنون نیز لیست پذیرش نیروی مشابهی در سایت موتورولا موجود است، اما تمامی کلمات X-Phone در آن حذف شده است.

    متاسفانه در این لیست تنها به نام این دستگاه اشاره شده است و اطلاعات دیگری درباره ظاهر دستگاه، فن‌آوری‌های استفاده شده در آن و از همه مهم‌تر زمان عرضه آن به بازار داده نشده است.

    گوگل بارها به موضوع اشاره کرده است که کار بر روی تمامی دستگاه‌هایی که موتورولا از زمان خریداری توسط گوگل تا کنون تولید کرده، از مدت‌ها پیش آغاز شده است و در واقع حاصل همکاری مشترک دو شرکت گوگل و موتورولا نیستند. موتورولا که تا کنون تلفن هوشمندی با عنوان نکسوس برای گوگل تولید نکرده است، به دنبال این است تا با تولید این پرچم‌دار جدید، انقلابی در خط تولید تلفن‌های هوشمند خود ایجاد کند.

    به هر حال باید مطمئن باشیم X-Phone تلفنی خواهد بود که به زودی شاهد آن خواهیم بود. ما منتظر آن خواهیم ماند و در صورت دریافت اخبار جدید شما را مطلع خواهیم کرد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات