گلکسی اس 4 سامسونگ در نمایشگاه MWC معرفی نخواهد شد

سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
رئیس کمپانی کره‌ای سامسونگ فاش کرده که در کنگره جهانی موبایل که ماه آینده برگزار می‌گردد، خبری از ارائه گوشی گلکسی اس 4 نخواهد بود. به نظر می‌رسد که پرچم‌دار جدید سری گلکسی اس در 22 مارس (2 فروردین) همچون نسخه قبلی طی رویدادی اختصاصی و مجزا معرفی خواهد شد.
تبلیغات

یک نشریه کره‌ای شایعه‌ای را مطرح کرده مبنی بر این که 22 مارس امسال (2 فروردین 92) سامسونگ گلکسی اس 4 را در خانه اپل، طی یک رویداد اختصاصی مستقل رونمایی خواهد کرد. معلوم نیست منظور از واژه «خانه اپل» همان ایالات متحده است یا به‌طور جزئی‌تر این اتفاق در دره سیلیکون رخ خواهد داد!

درحالی‌که این کمپانی کره‌ای در تبلیغات خود به رونمایی از گلکسی نوت 8 اینچی در نمایشگاه MWC اشاره کرده است، رئیس سامسونگ، جی کی شین فاش کرده که مدل جدید پرچم‌دار گوشی‌های این کمپانی در این رویداد معرفی نخواهد شد.

سال گذشته سامسونگ تصمیم گرفت که مانند اپل معرفی مدل جدید سری گلکسی اس را طی رویدادی اختصاصی و به صورت جداگانه صورت دهد تا بتواند توجه و تمرکز عموم را آن طور که درخور مهم‌ترین محصول خود است، جلب کند.

همه ما انتظار داریم که گوشی جدید مجهز به یک نمایشگر Full HD AMOLED، یک پردازنده Cortex-A15 و بسیاری امکانات جالب دیگر که سامسونگ در ارائه آن‌ها استاد است، باشد. با خبر جدیدی که منتشر شده می‌توانیم مطمئن باشیم که این دستگاه را فعلا در ماه آینده مشاهده نخواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات