سامسونگ با نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرهای بزرگ دنیا به استقبال تاشدنی‌های جدیدش رفت

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
بیلیبورد‌های تبلیغاتی سامسونگ برای رویداد آنپکد ۲۰۲۴
سامسونگ بلیبوردهای بزرگ دیجیتالی را در بسیار از شهرهای دنیا برای تبلیغات گوشی‌های جدید تاشدنی خود به کار گرفت.
تبلیغات

کمتر از یک هفته مانده به برگزاری رویداد آنپکد، سامسونگ برای داغ کردن تنور تبلیغات خود اقداماتی انجام داده است. انتظار می‌رود سامسونگ در این مراسم که در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر) در شهر پاریس برگزار می‌شود، از دو گوشی تاشدنی و چند محصول جدید رونمایی کند.

انتظار می‌رود در رویداد آنپکد از گلکسی بادز ۳، گلکسی بادز ۳ پرو، گلکسی واچ ۷، گلکسی واچ اولترا، گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ رونمایی کند. این شرکت با شعار «هوش مصنوعی گلکسی فرا رسید» روی بیلبوردهای تبلیغاتی دیجیتال عظیم الجثه، رویداد آنپکد را تبلیغ می‌کند.

نمایش این بیلبوردها از ۶ تیر آغاز شده است و هم‌اکنون در مکان‌های چشمگیری در بانکوک، برازیلیا، دبی، هوشی مین، لندن، مادرید، نیویورک، سئول، توکیو و ورشو قابل مشاهده هستند.

بیلیبورد‌های تبلیغاتی سامسونگ برای رویداد آنپکد ۲۰۲۴
بیلیبورد‌های تبلیغاتی سامسونگ برای رویداد آنپکد ۲۰۲۴

در تبلیغات سامسونگ یک مکعب چرخان، برج ایفل و لوگوی چهارستاره‌ی هوش مصنوعی گلکسی به نمایش درآمده است. تبلیغات مشابهی نیز در سایر شهرها ظاهر خواهد شد.

انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ ۶ با دوربین بهتر، باتری بزرگ‌تر، پردازنده سریع‌تر و ویژگی‌های بیشتری عرضه شود. گلکسی زد فولد ۶ نیز ممکن است با صفحه‌نمایش‌های عریض‌تر، حاشیه‌های نازک‌تر، طراحی باریک‌تر و سبک‌تر و تراشه‌ی سریع‌تر عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات