گلکسی M53 به‌لطف One UI 6.1 قابلیت‌های جدیدی دریافت کرد

شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مدل قهوه ای گلکسی M53 5G سامسونگ از تمام زوایا
به‌روزرسانی One UI 6.1 ویژگی‌های جدیدی برای گوشی میان‌رده‌ی گلکسی M53 به‌همراه دارد.
تبلیغات

سامسونگ آپدیت One UI 6.1 را برای گوشی میان‌رده‌ی گلکسی M53 منتشر کرد. M53 اولین مدل از سری M محسوب می‌شود که به‌روزرسانی One UI 6.1 را دریافت می‌کند.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی M53 در آمریکای لاتین دردسترس قرار گرفته و با شماره نسخه‌ی M536BXXU5EXD3 و حجم تقریبی ۲٫۲ گیگابایت منتشر شده است. برخلاف انتظار، به‌روزرسانی امنیتی این نسخه به آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) مربوط و میان‌رده‌ی سامسونگ وصله‌ی امنیتی ماه می (اردیبهشت و خرداد) را دریافت نکرده است.

به‌روزرسانی One UI 6.1 قابلیت‌های جدیدی را به گلکسی M53 اضافه می‌کند که ازجمله‌ی مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کپی‌‌‌پیست سوژه‌ها بین تصاویر، بهبود دقت برش تصاویر، بهبود جست‌و‌جو در گالری و و ویرایش حرفه‌ای‌تر ویدئو اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های One UI 6.1 در گلکسی M53 می‌توان به افکت‌هایی مثل محو‌کردن پس‌زمینه، ویجب‌های جدید و شخصی‌سازی صفحه‌ی قفل اشاره کرد که امکان انتخاب فونت دلخواه را برای ساعت ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند از چینش‌های متنوع‌تر بهره ببرند.

با نصب One UI 6.1 روی گوشی سامسونگ مدل گلکسی M53، امکانات جدیدی به هشدارها و یادآورها اضافه می‌شود که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به تنظیم زنگ هشدار با ایموجی واقعیت‌ افزوده و امکان انتخاب پس‌زمینه اشاره کرد.

به‌نوشته‌ی سم‌موبایل، آپدیت One UI 6.1 بهبودهای کلی روی سیستم‌عامل گوشی گلکسی M53 ارائه می‌دهد. این به‌روزرسانی امکان انتقال آسان‌تر فایل‌ها بین دستگاه‌های گلکسی را ازطریق Quick Share فراهم و بهبودهایی در ویژگی ردیابی گوشی گم‌شده با Samsung Find اعمال می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات