شیائومی تبلیغ جنجالی اپل را نصفه‌و‌نیمه تقلید کرد [تماشا کنید]

سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
لوگو شیائومی / Xiaomi از نمای دور
شیائومی با تقلید از اپل، ویدیوی تبلیغاتی جدیدی برای گوشی شیائومی ۱۴ سیوی منتشر کرد.
تبلیغات

تبلیغ آیپد پرو ۲۰۲۴ جنجال زیادی در شبکه‌های اجتماعی به‌راه انداخت تا جایی که اپل را مجبور به عذرخواهی کرد. سامسونگ با طعنه به اپل، تبلیغ آیپد پرو را به شیوه‌ای متفاوت بازسازی کرد و حالا نوبت به شیائومی رسیده است.

شیائومی ویدیویی تبلیغاتی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس با محوریت گوشی جدید شیائومی ۱۴ سیوی منتشر کرد. در ویدیو می‌توانیم تعدادی از ابزارهای ساخت و تدوین ویدیو را ببینیم که در دستگاه پرس قرار گرفته‌اند اما خرد نمی‌شوند.

در پایان ویدیو عبارت Cinematic Vision ظاهر می‌شود که سرواژه‌های Civi را تشکیل می‌دهند. در تیزر شیائومی، زمان معرفی گوشی جدید ۱۴ سیوی مشخص نشد و تنها عبارت «به‌زودی» در پایان ویدیو دیده می‌شود.

شیائومی ۱۴ سیوی احتمالاً از نمایشگر ۶٫۵ اینچ 1.5K اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. قدرت پردازشی دستگاه از تراشه‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ تأمین خواهد شد.

جدیدترین گوشی شیائومی از رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 بهره خواهد برد و به دو دوربین اصلی و تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض مجهز خواهد شد. دوربین سلفی ظاهراً ۳۲ مگاپیکسلی است.

گفته می‌شود شیائومی ۱۴ سیوی از باتری ۴٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی ازشارژ ۶۷ وات بهره می‌برد و اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS را اجرا می‌کند. فعلاً قیمت گوشی را نمی‌دانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات