رسما تأیید شد: میزو از بازار موبایل خداحافظی نکرده است

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی میزو ۲۱ در دست با پس زمینه قهوه ای
میزو نه‌تنها از بازار موبایل خداحافظی نمی‌کند، بلکه به‌زودی گوشی جدیدی با مشخصات قابل توجه رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

میزو رسماً تاریخ معرفی میزو ۲۱ نوت را اعلام کرد. این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌گیرد و قرار است ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت) در چین رونمایی شود.

میزو ۲۱ نوت در پنل پشتی‌ میزبان دو دوربین با فلاش LED و حلقه‌ی نورانی RGB خواهد بود و نمایشگری با حاشیه‌های بسیار نازک خواهد داشت. گوشی جدید میزو احتمالاً در رنگ‌های سفید و مشکی دردسترس قرار می‌گیرد.

گوشی میزو ۲۱ نوت در پوستر تبلیغاتی
Meizu

میزو تأیید کرده است که گوشی جدیدش از صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی اولد با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. میزو ۲۱ نوت، ۱۶ گیگابایت رم دارد و باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی انرژی آن را تأمین می‌کند.

جدیدترین گوشی میزو سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری Flyme AIOS را اجرا می‌کند. رم LPDDR4X، شارژ سریع ۶۶ واتی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات احتمالی میزو ۲۱ نوت خواهد بود.

میزو ۲۱ نوت احتمالاً از دو اسپیکر، موتور ویبره‌ی خطی، NFC، حسگر مادون قرمز و گواهی IP53 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب بهره خواهد برد.

برخلاف شایعات قبلی، خبر رونمایی از گوشی جدید نشان می‌دهد که میزو فعلاً برنامه‌ای برای خداحافظی با بازار موبایل ندارد. اگر قیمت گوشی جدید میزو منطقی تعیین شود بعید نیست که در بازار چین به موفقیت برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات