مدل ۲۰۲۴ گوشی قدیمی و خاطره‌انگیز نوکیا لو رفت

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدل قدیمی نوکیا ۳۲۱۰ درکنار مدل ۲۰۲۴ نوکیا ۳۲۱۰
نوکیا یکی دیگر از گوشی‌های کلاسیک خود را با ظاهری مدرن و امکانات به‌روز، نونوار می‌کند.
تبلیغات

نسخه‌ی ۲۰۲۴ گوشی نمادین نوکیا ۳۲۱۰ که اولین نسل آن در اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰ میلادی محبوبیت زیادی به‌دست آورد، پس از گذشت ۲۵ سال با چهره‌ای مدرن دوباره به بازار عرضه خواهد شد.

پوستر تبلیغاتی فاش‌شده از مدل ۲۰۲۴ نوکیا ۳۲۱۰، این گوشی را در رنگ آبی به‌نمایش می‌گذارد. فرم‌ کلی بدنه‌ی دستگاه شباهت‌هایی به نوکیا ۶۳۱۰ دارد، اما ابعاد دقیقش هنوز مشخص نیست.

نوکیا ۳۲۱۰ با حفظ چهره‌ی کلی مدل اصلی، المان‌هایی مانند چیدمان آشنای دکمه‌ها را ارائه می‌دهد، اما در بخش پشتی شاهد ظاهر مدرن‌تری هستیم.

پوستر تبلیغاتی مدل ۲۰۲۴ نوکیا ۳۲۱۰
Shiko_Msa

لوگوی نمادین نوکیا در مدل ۲۰۲۴ نوکیا ۳۲۱۰ همچنان در جایگاه همیشگی خود قرار دارد و دوربین اصلی روی قاب پشتی تعبیه شده است؛ قابلیتی که در نسخه‌ی اولیه وجود نداشت، اما برای گوشی‌هایی که در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند ضروری به‌نظر می‌رسد.

لوگوی HMD در بخش پایینی مدل جدید نوکیا ۳۲۱۰ به‌چشم می‌خورد که امکان دارد برخی طرفداران نوکیا آن را نپسندند، اما با‌توجه‌به تلاش HMD برای تقویت برند نوکیا، افزودن لوگوی این شرکت به گوشی نوکیا منطقی به‌نظر می‌رسد.

تصویر تبلیغاتی مدل ۲۰۲۴ نوکیا ۳۲۱۰ به قابلیت‌هایی مثل باتری قدرتمند، بلوتوث و اتصال 4G اشاره می‌کند، اما قیمت گوشی و سایر جزئیات آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. انتظار می‌رود گوشی جدید نوکیا در ماه می ۲۰۲۴ (خرداد و تیر ۱۴۰۳) روانه‌ی بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات