ردمی K70 اولترا گوشی‌های پرچمدار را با سلاح خودشان به رقابت دعوت می‌کند

سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
رابط کاربری Hyper Os در گوشی ردمی K70 پرو
مشخصات فاش‌شده از ردمی K70 اولترا نشان می‌دهند که این گوشی پردازنده‌ی پرچمدار دارد.
تبلیغات

شیائومی با معرفی ردمی توربو ۳ آتش رقابت در بازار گوشی‌های میان‌رده‌ را داغ‌تر از همیشه کرد. حالا گوشی قدرتمند دیگری به‌نام ردمی K70 اولترا در راه است که گفته می‌شود از تراشه‌ی پرچمدار مدیاتک بهره می‌برد.

طبق ادعای یکی از افشاگران در ویبو، Redmi K70 Ultra به تراشه‌ی جدید دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس مجهز خواهد بود. این تراشه نسخه‌ی ارتقا‌یافته از دیمنسیتی ۹۳۰۰ محسوب می‌شود و احتمالاً در گوشی ویوو مدل X100S و X100S پرو استفاده خواهد شد.

ردمی K70 اولترا دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین‌های فوق عریض و ماکرو خواهد داشت. جدیدترین گوشی شیائومی احتمالاً از صفحه‌نمایش اولد با وضوح 1.5K بهره می‌برد و میزبان تراشه‌‌ای اختصاصی (احتمالاً درایور نمایشگر) برای بهبود جلوه‌های بصری و بازی خواهد بود.

انتظار می‌رود گوشی جدید ردمی با شارژر ۱۲۰ وات، فریم فلزی و پنل پشتی شیشه‌ای در کنار حداکثر ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس قرار بگیرد. انرژی گوشی احتمالاً از باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود.

هنوز قیمت گوشی را نمی‌دانیم اما احتمالاً فاصله‌ی زیادی تا رونمایی از ردمی K70 اولترا نداریم. این گوشی در بازارهای جهانی قرار است با یک سری تغییرات با نام شیائومی 14T پرو عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات