گوشی‌های وان پلاس و اوپو به هوش مصنوعی پیشرفته گوگل مجهز می‌شوند

پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
رنگ بندی گوشی اوپو فایند N3 فلیپ
گوشی‌های وان‌پلاس و اوپو به‌لطف پشتیبانی از هوش مصنوعی گوگل جمنای، رقابت بهتری با سایر دستگاه‌ها خواهند داشت.
تبلیغات

وان‌پلاس و اوپو اخیراً ویژگی AI Eraser را در گوشی‌ها معرفی کردند که پاک‌کردن اشیا در عکس‌ها را ممکن می‌کند. این ویژگی از مدل هوش مصنوعی اختصاصی استفاده می‌کند؛ با این‌حال اوپو و وان‌پلاس می‌گویند که ویژگی‌های هوش مصنوعی جمنای گوگل به دستگاه‌های آن‌ها می‌آیند.

گوگل اعلام کرد که برخی مدل‌های گوشی وان پلاس و اوپو در آینده دارای ویژگی‌های جمنای مانند خلاصه‌‌‌سازی متن، خلاصه‌‌سازی صداهای ضبط‌شده و AI Toolbox خواهند بود. این برندهای چینی همچنین به یک ویژگی هوش مصنوعی برای تولید‌ محتوا که ظاهراً مربوط‌به تولید متن یا تصویر است اشاره کردند.

اوپو و وان پلاس قصد دارند اولین برندهایی باشند که ویژگی‌هایی بر پایه‌ی مدل جمنای اولترا را اواخر امسال روی گوشی‌ها ارائه می‌دهند.

جمنای اولترا به‌شکل پردازش بر بستر دستگاه ارائه نمی‌شود و از سرورهای خود گوگل استفاده می‌کند. این بدان معنا است که هر ویژگی آینده‌ی هوش مصنوعی در دستگاه‌های اوپو و وان‌پلاس که توسط جمنای اولترا ارائه شود به اتصال اینترنت نیاز دارد.

گلکسی S24 و پیکسل ۸ پرو از ترکیب جمنای نانو و پرو برای ویژگی‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. استفاده از جمنای اولترا در گوشی اوپو و وان‌پلاس یک حرکت برجسته خواهد بود و ویژگی‌های هوش مصنوعی را به‌شکلی چشم‌گیر ارتقا می‌دهد.

اوپو و وان‌پلاس قصد دارند در سه تا پنج سال آینده بیش از ۱۰۰ ویژگی بر پایه‌ی هوش مصنوعی ارائه دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات