این گوشی ارزان با استقبال فوق‌العاده‌ مواجه شده است

پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر پیش فروش آنلاین گوشی اوپو a3 پرو
حجم سفارش گوشی جدید A3 Pro سر به فلک کشیده است و افراد زیادی خواهان خرید این محصول خوش‌قیمت هستند.
تبلیغات

گوشی اوپو A3 پرو قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) به‌طور رسمی در چین معرفی شود. این محصول قبل از عرضه برای رزرو در فروشگاه‌های آنلاین و فروشگاه‌های محلی دردسترس قرار گرفته است. اوپو می‌گوید که حجم رزرو آنلاین ۲۱۷ درصد بیشتر از اوپو A2 پرو بوده.

اوپو A3 پرو در سه کانفیگ عرضه می‌شود: ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی.

گوشی اوپو a3 پرو در سه رنگ صورتی، لاجوردی و آبی

اپراتور چاینا تلکام فاش کرده که قیمت گوشی ممکن است در کانفیگ پایه ۱٬۹۹۹ یوان (حدود ۲۷۶ دلار)، در کانفیگ ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۲٬۱۹۹ یوان (حدود ۳۰۰ دلار) و در بالاترین کانفیگ ۲٬۴۹۹ یوان (حدود ۳۴۵ دلار) باشد.

قیمت گوشی اوپو و مشخصات فنی آن به‌صورت رسمی اعلام نشده‌اند؛ اما اطلاعات فاش‌شده بیان می‌کنند این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد (از نوع AMOLED) با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۰۵۰ و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی دیگر مشخصات اوپو A3 پرو را تشکیل می‌دهند.

سیستم‌عامل A3 پرو اندروید ۱۴ است و گوشی با رابط کاربری ColorOS 14 عرضه می‌شود. مجموعه‌دوربین گوشی شامل یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۶۴ و ۲ مگاپیکسلی در در پشت می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات