وان پلاس با قابلیت AI Eraser به باشگاه هوش مصنوعی پیوست

چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
گوشی وان پلاس ۱۲ / OnePlus 12 در دو دست
وان‌پلاس با ارائه‌ی قابلیت AI Eraser به گوشی‌های هوشمند منتخب خود، به دنیای هوش مصنوعی وارد شد.
تبلیغات

هوش مصنوعی در ماه‌های اخیر دنیای گوشی‌های هوشمند را تحت‌تأثیر قرار داده است؛ اما در زمان معرفی وان پلاس ۱۲، تمرکز چندانی روی این فناوری وجود نکرد. وان‌پلاس در بیانیه‌ای که با وب‌سایت 9to5Google به‌اشتراک گذاشته است، قابلیت جدیدی به نام AI Eraser را رونمایی کرده که در ماه جاری دردسترس دارندگان برخی از مدل‌های گوشی وان پلاس قرار خواهد گرفت.

AI Eraser وان‌پلاس عملکردی شبیه Magic Eraser و Magic Editor گوگل دارد و از هوش مصنوعی مولد برای حذف سوژه‌های ناخواسته در تصاویر استفاده می‌کند. سامسونگ قبلاً قابلیت مشابهی را در قالب Galaxy AI دراختیار کاربران گوشی‌هایش قرار داده است.

ویژگی AI Eraser وان‌پلاس در اپلیکیشن گالری دردسترس خواهد بود. این شرکت در توضیح قابلیت مذکور گفت: «AI Eraser با استفاده از قدرت هوش مصنوعی و مجموعه‌ای از الگوریتم‌های پیشرفته به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی اشیای ناخواسته را در تصاویر موجود در گالری انتخاب و حذف کنند.»

به‌گفته‌ی وان پلاس، AI Eraser در تمامی مناطقی که گوشی‌های این شرکت فروخته می‌شوند، روی وان‌پلاس ۱۲، وان‌ پلاس 12R، وان‌ پلاس اوپن، وان‌ پلاس ۱۱ و وان‌ پلاس نورد CE 4 دردسترس قرار خواهد گرفت.

وان پلاس قصد دارد در سال جاری قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری معرفی کند. ویژگی‌های مذکور به‌احتمال زیاد با ابزارهای هوش مصنوعی که این شرکت اوایل سال جاری در چین معرفی کرد، مرتبط خواهند بود؛ ازجمله خلاصه‌سازی مقالات و مکالمات تلفنی.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات