هواوی نوآوری هیجان‌انگیزی به بازار گوشی‌های تاشو می‌آورد

یک‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی هواوی در پشت پی ۶۰ پرو
هواوی درحال توسعه‌ی گوشی هوشمند جدیدی است که برخلاف محصولات امروزی، بیشتر از یک‌بار تا می‌شود.
تبلیغات

آی‌تی‌هوم در گزارشی تصاویر مربوط‌به پتنت گوشی تاشدنی جدید هواوی را منتشر کرده است. پتنت نشان می‌دهد که جدیدترین گوشی هواوی در حالت تاشده شکل حرف Z به‌خود می‌گیرد و دارای دو لولا‌ است.

پتنت هواوی برای گوشی تاشدنی سه‌گانه با دو لولا

از مفیدترین جنبه‌های گوشی تاشدنی سه‌گانه این است که نمایشگر متصل به لولای دوم می‌تواند به سمت بیرون تا شود تا بتوان از آن به‌عنوان یک نمایشگر تمام‌صفحه استفاده کرد. درحالی‌که در گوشی‌های تاشدنی با فرم‌فکتور پوسته‌صدفی، دوربین پشتی اجازه‌ی تولید نمایشگر تمام‌صفحه را نمی‌دهد.

پتنت هواوی برای گوشی تاشدنی سه‌گانه با وزن سبک

گوشی‌های تاشدنی سه‌گانه تاکنون به بازار عرضه نشده‌اند. سامسونگ قبلاً موبایلی با قابلیت تاشدن از سه ناحیه را در رویداد CES به نمایش گذاشته بود اما آن را وارد خط تولید نکرد.

به‌نظر می‌رسد بزرگترین چالش، طراحی است؛ زیرا دستگاهی با دو لولای متفاوت شامل قطعات پیچیده و بسیار سنگین است. بااین‌حال، در پتنت جدید هواوی، هر قسمت از نمایشگر دارای ضخامت متفاوتی است که در نتیجه وزن دستگاه کاهش می‌یابد.

شایعات حاکی است که گوشی تاشدنی جدید هواوی و سامسونگ تا پایان سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شوند. قیمت گوشی تاشدنی هواوی هنوز مشخص نیست اما می‌توان پیش‌بینی کرد که گران‌تر از گوشی‌های تاشدنی با فرم‌فکتور پوسته‌صدفی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات