فریم تیتانیومی آیفون ۱۶ پرو براق می‌شود؟

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
 آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس کنار هم
به گفته‌ی منبعی آگاه در کره‌ی جنوبی، آیفون ۱۶ پرو برخلاف آیفون ۱۵ پرو دارای فریم تیتانیومی صیقلی خواهد بود.
تبلیغات

افشاگری نسبتاً خوش‌سابقه در گزارشی جدید می‌گوید اپل در دو گوشی آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس از «فرآیندی بهبودیافته» برای تولید و رنگ‌کردن فریم تیتانیومی استفاده خواهد کرد که باعث می‌شود فریم این دو گوشی صیقلی‌تر از فریم آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به نظر برسد.

اپل تا پیش از رونمایی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس، گوشی‌هایش را با فریم صیقلی فلزی تولید می‌کرد و ظاهراً فریم آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس قرار است ظاهری شبیه به گوشی‌های قبلی پیدا کند؛ با این تفاوت که فریم گوشی‌های جدید دربرابر خط و خش بسیار مقاوم‌تر از فولاد ضدزنگ خواهد بود.

اکشن باتن آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس
فریم آیفون ۱۵ پرو مکس

فریم آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس حالت مات و برس‌خورده دارد و تفاوتش با مدل‌های قبلی به‌راحتی قابل رؤیت است. خط و خش روی این فریم کمتر از قبل دیده می‌شود و به ادعای اپل، فریم آیفون ۱۵ پرو کمتر اثر انگشت را نمایان می‌کند.

بر اساس شایعه‌ای جدید، اپل دو گوشی آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس را در رنگ‌های جدید «مشکی فضایی» و «رز» عرضه می‌کند. رنگ رز، مشابه طلایی خواهد بود و مشکی فضایی جایگزین مشکی تیتانیومی می‌شود.

مدل‌های جدید گوشی آیفون احتمالاً اواخر شهریور امسال رونمایی می‌شوند. فعلاً مشخص نیست که قیمت گوشی های ۲۰۲۴ اپل چقدر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات