تصویر غیررسمی ۴ مدل آزمایشی گلکسی S25 اولترا لو رفت

چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
برآمدگی دوربین گلکسی اس ۲۴ اولترا
رندر فاش‌شده از گلکسی S25 اولترا نشان می‌دهد سامسونگ درحال کار روی حداقل چهار مدل اولیه است.
تبلیغات

سامسونگ ظاهراً روند توسعه‌ی گلکسی S25 را خیلی زود آغاز کرده است. درحالی‌که زمان زیادی تا رونمایی فاصله داریم، رندر منتسب‌به چهار نمونه‌ی اولیه از گلکسی S25 اولترا در دسترس قرار گرفته است.

PandaFlash با انتشار پستی در ایکس، طراحی احتمالی گلکسی S25 اولترا را به‌اشتراک گذاشت. به‌نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار روی چهار نسخه‌ی اولیه است که از نظر ابعاد فریم با یکدیگر تفاوت دارند. یکی از این نمونه‌ها فریم مشابه گلکسی S24 اولترا دارد اما ضخامت حاشیه‌هایش باریک‌تر شده‌اند. یکی دیگر از رندرها، فریم کوچک‌تری را به‌تصویر می‌کشد.

رندرهای ۴ مدل اولیه گلکسی S25 اولترا از نمای جلو

سامسونگ حداقل در مرحله‌ی نمونه‌سازی اولیه، دوربین جلویی را در حفره‌ی بالای نمایشگر قرار داده که از این‌نظر درست شبیه گلکسی S24 اولترا است.

به‌طور کلی تفاوت‌های جزئی بین S25 اولترا و S24 اولترا دیده می‌شود و ظاهراً سامسونگ قصد دارد همچنان از طراحی مستطیلی در مدل بعدی پرچمدارش استفاده کند.

احتمال دارد گلکسی S25 اولترا فقط با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه شود. البته این سیستم-روی-چیپ گران‌تر از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است و شاید سامسونگ به‌همین دلیل در برخی کشورها گوشی مذکور را با تراشه‌ی اگزینوس ۲۵۰۰ عرضه کند.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا هنوز اعلام نشده است. قیمت گوشی پرچمدار گلکسی S24 اولترا از ۱٬۳۰۰ دلار شروع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات