گوشی‌های سری گلکسی C سامسونگ احیا می‌شوند

سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی C55 در کنار جعبه روی میز از نمای پشت
اطلاعات به‌دست آمده از کنسول گوگل‌ پلی، نشان از بازگشت گوشی‌های سری گلکسی C سامسونگ دارند.
تبلیغات

سامسونگ به‌تازگی گوشی گلکسی A55 را معرفی کرده است و انتظار داریم به‌زودی نسخه‌های تغییریافته و مقرون‌به‌صرفه‌تر این محصول در قالب سری M و F روانه‌ی بازار شوند.

به‌نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ی جنوبی قصد دارد گوشی جدیدی از سری گلکسی C به نام گلکسی C55 نیز معرفی کند.

حدود هفت سال از عرضه‌ی آخرین مدل سری گلکسی C می‌گذرد و ظاهراً سامسونگ می‌خواهد با معرفی گلکسی C55، این دسته از گوشی‌هایش را بار دیگر روانه‌ی بازار کند.

C55 با مشخصات فنی مشابه گلکسی F55 و گلکسی M55 در کنسول گوگل‌ پلی رؤیت شده است. گوشی مذکور احتمالاً فقط مختص بازار چین خواهد بود.

گلکسی C55 در فهرست کنسول گوگل پلی

فهرست کنسول گوگل‌ پلی برخی جزئیات کلیدی را درمورد گلکسی C55 در بر دارد. این گوشی از نمایشگر Full HD (معادل ۲٬۴۰۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل) بهره می‌برد و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند. از دیگر ویژگی‌های دستگاه مذکور می‌توان به رم ۸ گیگابایتی اشاره کرد.

به‌نوشته‌ی Myfixguide، گلکسی C55 به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز خواهد شد؛ تراشه‌ای که طبق شایعات در گلکسی M55 و گلکسی F55 نیز استفاده می‌شود.

اسنپدراگون ۷ نسل ۱ در سال ۲۰۲۲ عرضه شد و در واحد CPU شامل چهار هسته‌ی Cortex-A710 با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز، چهار هسته‌ی Cortex-A510 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز و گرافیک Adreno 662 می‌شود. باتوجه‌به این مشخصات، تراشه‌ی مذکور روی عملکرد تمرکز ندارد اما برای اجرای کارهای روزانه و بازی‌های معمولی کافی به‌نظر می‌رسد.

درحال حاضر قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی C55 و سایر جزئیات این محصول دردسترس نیست. انتظار داریم قیمت گوشی جدید خانواده‌ی گلکسی C همچون مدل‌های قبلی، مقرون‌به‌صرفه باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات