مشخصات پرقدرت‌ترین گوشی آنر لو رفت؛ نمایشگر پرنور غول‌پیکر و دوربین پیشرفته

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
پنل پشتی گوشی آنر مجیک ۶ آلتیمیت ادیشن در رنگ مشکی و ارغوانی
مشخصات فنی آنر مجیک ۶ آلتیمیت در آستانه‌ی رونمایی رسمی این گوشی، فاش شد.
تبلیغات

آنر قصد دارد تا ساعاتی دیگر گوشی جدید Magic 6 Ultimate را در چین رونمایی کند. در آستانه‌ی رونمایی، مشخصات این گوشی توسط دیجیتال‌چت‌استیشن فاش شده است.

مجیک ۶ آلتیمیت احتمالاً به صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی اولد با وضوح ۲٬۸۰۰ در ۱٬۲۸۰ پیکسل مجهز می‌شود. این نمایشگر از نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز و نوردهی ۴٬۳۲۰ هرتز PWM پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به حداکثر روشنایی ۵٬۰۰۰ نیت در نمایش محتوای HDR دست‌ یابد.

گفته می‌شود جدیدترین گوشی آنر از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50K با دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/2.0 در کنار دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۱۸۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰۰ برابری بهره خواهد برد. دوربین سلفی احتمالاً ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

مجیک ۶ آلتیمیت احتمالاً با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود.

باتری ۵٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ بی‌سیم ۶۶ وات انرژی گوشی جدید آنر را تامین خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه گواهی IP68 و پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه داشته باشد.

مجیک ۶ آلتیمیت ظاهراً در رنگ‌های مشکی و ارغوانی عرضه خواهد شد. ضخامت گوشی ۷٫۹ میلی‌متر و وزنش ۲۲۷ گرم خواهد بود. انتظار داریم قیمت گوشی همزمان با رونمایی از آن تا ساعاتی دیگر اعلام شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات