ویوو ایکس فولد ۳ رسماً به‌نمایش درآمد؛ گوشی تاشو چینی با ظاهر آشنا

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی گوشی ویوو ایکس فولد ۳ در دستان یک گربه‌ی سفید
سری ایکس فولد ۳ ویوو با طراحی آشنا و قابلیت‌های عکاسی برگرفته از پرچمدار این شرکت به‌زودی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

ویوو به‌زودی از گوشی‌های تاشدنی جدید X Fold 3 و X Fold 3 Pro رونمایی خواهد کرد. جیا جینگ‌دونگ، معاون ارشد برند ویوو، با انتشار پستی در ویبو اطلاعات و تصاویر جدیدی از این گوشی‌ها به اشتراک گذاشت.

پنل پشتی گوشی ویوو ایکس فولد ۳ رنگ سفید درحال تاشدن

به ادعای جینگ‌دونگ، سری ایکس فولد ۳ نازک‌ترین و سبک‌ترین پرچم‌دار تاشدنی این برند تاکنون خواهند بود. این گوشی‌ها از پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره‌مند هستند که در بنچمارک انتوتو موفق به کسب امتیاز ۲٫۱۷ میلیون شده است.

پنل پشتی گوشی ویوو ایکس فولد ۳ رنگ سفید

ویوو افزون‌بر انتشار چند تصویر رسمی از گوشی‌های جدیدش، چند نمونه‌عکس از دوربین سری ایکس فولد ۳ منتشر کرده است.

ایکس فولد ۳ به نمایشگر ۸٫۰۳ اینچی مجهز است و مشایه بهترین گوشی این برند یعنی ویوو X100 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز *T زایس و پردازنده‌ی سیگنال تصویر اختصاصی V3 بهره ‌می‌برد.

یک مورچه از نمای نزدیک نمونه‌عکس ویوو ایکس فولد ۳ پرو
غروب آفتاب در فضای شهر نمونه عکس ویوو ایکس فولد ۳ پرو

سری ایکس ۳ ویوو به‌لطف ساختار بدنه‌ی موسوم به Armor Feather که به‌طور خاص برای گوشی‌های تاشدنی ویوو طراحی شده، مقاومت بالایی دارد و اولین گواهی پنج‌ستاره‌ی SGS برای مقاومت در برابر سقوط به همراه گواهی IPX8 را کسب کرده است.

از دیگر ویژگی‌های اختصاصی جدیدترین گوشی ویوو می‌توان به فناوری Blue Ocean برای بهبود شارژدهی باتری حتی تحت استفاده‌ی سنگین و قابلیت‌های هوش مصنوعی اشاره کرد.

ویوو فعلاً قیمت گوشی و تاریخ رونمایی از گوشی‌های تاشدنی جدیدش را اعلام نکرده است اما می‌توان انتظار داشت که این دستگاه‌ها وارد فهرست بهترین گوشی تاشو شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات