گوشی ارزان ردمی A3 باز هم رونمایی می‌شود؛ این بار با نام پوکو C61

پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
پنل پشتی و ماژول دوبین گوشی شیائومی ردمی A3 در سه‌ رنگ
کنسول گوگل پلی نشان می‌دهد گوشی اقتصادی پوکو C61 احتمالاً مدل تغییرنام‌یافته‌ی ردمی A3 خواهد بود.
تبلیغات

روز گذشته شاهد رونمایی از گوشی پوکو X6 نئو در هند بودیم و اکنون به‌نظر می‌رسد این برند برای معرفی دستگاه جدیدی از سری C آماده می‌شود. گوشی مذکور با نام پوکو C61 درحال حاضر به فهرست دستگاه‌های پشتیبانی‌شده در کنسول گوگل پلی اضافه شده است که نشان می‌دهد به‌زودی معرفی خواهد شد.

به‌نوشته‌ی مای‌اسمارت‌پرایس، کنسول گوگل پلی نشان می‌دهد گوشی هوشمند پوکو C61 با شماره‌مدل 2312BPC51H عرضه خواهد شد.

پوکو C61 قبلاً گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده و ازطرفی با شماره مدل 2312BPC51H در دیتابیس BIS نیز رؤیت شده است. دستگاه مذکور از شماره‌مدل مشابه ردمی A3 بهره می‌برد (23129RN51H) و به‌همین دلیل انتظار داریم به‌عنوان مدل تغییرنام‌یافته‌ی گوشی ردمی روانه‌ی بازار شود.

شناسه مدل پوکو C61 در کنسول گوگل پلی

شیائومی ماه گذشته از گوشی ردمی A3 در بازار هند رونمایی کرد. این دستگاه از نمایشگر ۶٫۷ اینچی با وضوح HD Plus و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. قلب تپنده‌ی گوشی، تراشه‌ی مدیاتک Helio G36‌ است و حداکثر با ۶ گیگابایت رم LPDDR4x‌ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی eMMC 5.1 به‌فروش می‌رسد.

انتظار می‌رود پوکو C61 مثل ردمی A3 به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را با رابط کاربری MIUI 14 اجرا کند. از دیگر ویژگی‌های ردمی A3 می‌توان به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد که درکنار آن یک حسگر ۰٫۰۸ مگاپیکسلی عمق‌سنج تعبیه شده است.

ردمی A3 مثل اکثر گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد و از کارت حافظه‌ی microSD نیز پشتیبانی می‌کند. لبه‌ی کناری دستگاه میزبان حسگر اثر انگشت است و در لبه‌ی پایینی آن درگاه USB-C قرار دارد.

ردمی A3 از دو سیم‌کارت هم‌زمان 4G، وای‌فای دوبانده، بلوتوث ۵٫۳ و GNSS پشتیبانی می‌کند. این محصول به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است و از شارژ ۱۰ وات بهره می‌برد.

قیمت گوشی ردمی در کانفیگ پایه با فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت فقط ۸۷ دلار و قیمت بهترین مدل آن با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت ۱۱۱ دلار است. انتظار داریم قیمت گوشی پوکو مدل C61 مشابه ردمی A3 باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات