ابعاد نمایشگر پیکسل فولد ۲ تقریباً شبیه وان پلاس اوپن خواهد بود

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
رندر گوشی تاشدنی پیکسل فولد ۲ گوگل
گوشی پیکسل فولد ۲ احتمالاً بزرگ‌ترین نمایشگر را در میان گوشی‌های تاشدنی خواهد داشت.
تبلیغات

گفته می‌شود که نسل دوم گوشی تاشدنی گوگل ابعاد بزرگ‌تری از نسل اول دارد و ابعاد نمایشگر اصلی آن به حدود ۸ اینچ افزایش پیدا می‌کند و از این نظر با گوشی وان‌ پلاس اوپن قابل‌مقایسه خواهد بود.

پیکسل فولد ۲ بهبودهایی را از‌لحاظ ظاهری و سخت‌افزاری در‌مقایسه‌با گوشی پیکسل فولد به‌همراه خواهد داشت که از‌جمله‌ی آن‌ها می‌توان به استفاده از پردازنده‌ی تنسور G4 گوگل اشاره کرد که با لیتوگرافی چهار‌نانومتری سامسونگ ساخته شده است و از تراشه‌ی تنسور G2 به‌کاررفته در پیکسل فولد قدرت پردازشی بیشتری دارد.

بر اساس رندرهایی که پیش‌از‌این منتشر شده‌ا‌ند، انتظار می‌رود که ابعاد نمایشگر خارجی پیکسل فولد ۲ حدود ۶٫۴ اینچ باشد که از نمایشگر ۵٫۸ اینچی نسخه‌ی قبلی بزرگ‌تر است. دراین‌بین راس یانگ، افشاگر نام آشنا، ادعا می‌کند که نمایشگر خارجی دستگاه در حد ۶٫۲۹ اینچ خواهد بود.

گوشی وان‌پلاس اوپن با نمایشگر خارجی ۶٫۳۱ اینچ و نمایشگر داخلی ۷٫۸۲ اینچ، نزدیک‌ترین ابعاد را به تاشدنی نسل دوم گوگل دارد.

انتظار می‌رود پیکسل فولد ۲ در اواخر سال جاری میلادی عرضه شود. طبق شایعات، تولید نمایشگر در آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) شروع می‌شود.

قیمت گوشی گوگل مدل پیکسل فولد حدود ۱٬۸۰۰ دلار بود و باید دید قیمت گوشی جدید با‌توجه‌به نمایشگر بزرگ‌تر و پردازنده‌ی قوی‌تر آن، چقدر افزایش پیدا خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات