گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۴ نگاه‌ها را خیره خواهند کرد

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
نمایی از گلکسی زد فلیپ ۵ در حالت flex
انتظار می‌رود امسال شرکت‌هایی مانند شیائومی و ویوو گوشی‌های تاشو جدیدی را عرضه کنند و به سامسونگ، اوپو و وان پلاس بپیوندند.
تبلیغات

یوگش برار، افشاگر، لیست گوشی‌های تاشدنی از برند‌های مختلف را که قرار است در سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شوند به اشتراک گذاشته است.

بزرگترین و مورد انتظارترین تاشدنی‌های سال ۲۰۲۴، دو گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ هستند. مانند سری‌های قبلی انتظار می‌رود این دستگاها عرضه‌ی جهانی داشته باشند و وارد فهرست بهترین گوشی ‌های تاشو شوند.

شایعات به عرضه‌ی نسخه‌ی ارزان‌تر از گوشی زد فولد ۶ اشاره می‌کنند. احتمالاً سامسونگ دو گوشی W25 و W25 Flip را در چین عرضه کند که انتظار می‌رود مشابه زد فولد ۵ و زد فلیپ ۶ باشند.

وان پلاس نسخه‌ی بعدی وان پلاس اوپن را در سطح جهانی عرضه خواهد کرد. نسخه‌ی اول اوپن یک نمونه‌ی کاملاً مشابه با نام اوپو فایند N3 داشت که در بازارهای جهانی عرضه شد. احتمالاً اوپو فایند N5 به‌عنوان مدل جهانی گوشی وان پلاس اوپن ۲ عرضه می‌شود. گوشی N4 را نخواهیم داشت زیرا اغلب شرکت‌های چینی به دلیل اعتقادات فرهنگی از عدد چهار صرف نظر می‌کنند.

ظاهراً عرضه‌ی اوپو فایند N5 فلیپ لغو شده است و اوپو و ویوو می‌خواهند امسال از تولید گوشی‌های تاشدنی پوسته‌صدفی خودداری کنند؛ البته ممکن است شاهد عرضه‌ی گوشی ویوو ایکس فلیپ ۲ در چین باشیم.

ویوو ممکن است ایکس فولد ۳ را در بازار جهانی عرضه کند. این گوشی بسیار باریک و سبک خواهد بود و رقابت را جذاب‌تر خواهد کرد. مشخص نیست قیمت گوشی‌ جدید ویوو چقدر خواهد بود.

شیائومی قرار است گوشی شیائومی مدل میکس فولد ۴ را در بازار جهانی و میکس فلیپ را در چین عرضه کند. ازطرفی دیگر، گوگل ممکن است پیکسل فولد ۲ را روانه‌ی بازار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات