گوشی ۵ میلیونی «اسمارت ۸ پلاس» با باتری ۶ هزار میلی‌آمپرساعتی عرضه شد

جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ابعاد گوشی موبایل اسمارت 8 پلاس اینفینیکس / Infinix Smart 8 Plus
گوشی اقتصادی اینفینیکس اسمارت ۸ پلاس با قابلیت مجیک رینگ و پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای مدیاتک روانه‌ی بازار شد.
تبلیغات

بر اساس گزارش IndiaToday، برند اینفینیکس (Infinix) که گوشی اسمارت ۸ پلاس را ماه ژانویه (دی و بهمن) در بازار جهانی عرضه کرده بود این‌بار این گوشی اقتصادی را دردسترس کاربران هندی قرار داده است. اسمارت ۸ پلاس دارای پنل پشتی، لبه‌ها و نمایشگر تخت است.

گوشی اینفینیکس مدل اسمارت ۸ پلاس مجهز به صفحه‌‌نمایش ۶٫۶ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، وضوح ۷۲۰ در ۱٬۶۱۲ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹ و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است. دوربین سلفی این گوشی در حفره‌ی بالای نمایشگر قرار گرفته است.

سیستم مجیک رینگ گوشی اسمارت ۸ پلاس

گوشی اسمارت ۸ پلاس مجهز به قابلیت مجیک رینگ (مشابه سیستم داینامیک آیلند در گوشی آیفون) است که به صورت حفر‌ه‌ا‌ی کپسولی در بالای نمایشگر گوشی قرار داده شده تا اعلان‌های مهم مانند وضعیت شارژ گوشی را نمایش دهد. سیستم مجیک رینگ قابلیت اسکن چهره کاربر برای بازکردن قفل گوشی را نیز دارد.

جدیدترین گوشی اینفینیکس مجهز به پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای هلیو G36 مدیاتک است و از حداکثر چهار گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیابایت فضای ذخیره‌سازی eMMC 5.1 پشتیبانی می‌کند. با استفاده از یک کارت حافظه‌ی microSD می‌توان فضای ذخیره‌سازی گوشی را تا دو ترابایت افزایش داد.

پوستر گوشی اینفینیکس اسمارت ۸

گوشی اسمارت ۸ پلاس با رابط کاربری XOS 13 عرضه شده است و از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ گو پشتیبانی می‌کند. این گوشی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی همراه با فلاش LED دوگانه بهره می‌برد.

گوشی Smart 8 Plus باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات و پورت USB-C دارد و به قابلیت‌های دیگری مثل پشتیبانی از دو سیم‌کارت 4G VoLTE، وای‌فای ۸۰۲٫۱۱، اتصال بلوتوث و جک ۳٫۵ میلی‌متری مجهز است.

جدیدترین گوشی اینفینیکس ۲۰۴ گرم وزن دارد و در رنگ‌های سفید، طلایی براق و مشکی با طرح چوب روانه بازار شده است. قیمت گوشی اسمارت ۸ پلاس ۷٬۷۹۹ روپیه (۹۴ دلار) است و ممکن است شامل یک تخفیف ۱۰ دلاری نیز بشود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات