انرجایزر با کنارزدن نوبیا، ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا را به‌نمایش گذاشت

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی تاشدنی انرجایزر اولتیمیت U660S تا شده پنل پشتی
انرجایزر آلتیمیت U660S موبایلی تاشدنی با قیمت بسیار جذاب است که از دوربین دوگانه استفاده می‌کند.
تبلیغات

اونیر تلکام (Avenir Telecom)، شرکت مخابراتی فرانسوی، در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۴ گوشی هوشمند فوق‌مقاوم انرجایزر P28K و یک دستگاه جالب به نام انرجایزر آلتیمیت U660S را نیز به‌نمایش گذاشت. این محصول اولین گوشی تاشدنی پوسته‌صدفی انرجایزر است.

گوشی انرجایزر آلتیمیت U660S به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی اولد با وضوح ۲٬۴۰۰ در ۱٬۸۰۰ پیکسل مجهز است که در بالای آن حفره‌ی دایره‌ای دیده می‌شود. گوشی انرجایزر روی پنل پشتی نزدیک به ماژول دوربین یک نمایشگر دیگر هم دارد.

گوشی تاشدنی انرجایزر اولتیمیت U660S تا شده پنل پشتی
پنل پشتی گوشی انرجایزر اولتیمیت U660S
گوشی انرجایزر اولتیمیت U660S در دست پنل جلو

پردازنده‌ی گوشی انرجایزر آلتیمیت U660S، مدیاتک هلیو G99 است که معمولاً در گوشی‌های اقتصادی یافت می‌شود. این گوشی ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود.

دوربین‌های پشتی انرجایزر آلتیمیت U660S شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌ عریض ۸ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی نیز ۲۵ مگاپیکسل است. دستگاه یادشده باتری ۳٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی دارد.

قیمت گوشی انرجایزر مدل آلتیمیت U660S فقط ۴۹۹ یورو (۵۴۰ دلار) است که آن را به ارزان‌ترین گوشی تاشدنی دنیا تبدیل می‌کند.

دو روز پیش نوبیا گوشی تاشدنی نوبیا فلیپ (نسخه‌ی ری‌برند لیبرو فیلیپ) را به‌عنوان ارزان‌ترین گوشی تاشدنی دنیا معرفی کرد. قیمت گوشی نوبیا در زمان فروش ۵۹۹ یورو (۶۵۰ دلار) خواهد بود که ۱۰۰ یورو گران‌تر از گوشی انرجایزر است.

گوشی انرجایزر آلتیمیت U660S از نوامبر ۲۰۲۴ (آبان و آذر ۱۴۰۳) به بازار عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات