گوشی جدید سامسونگ به‌نمایش درآمد؛ دستگاهی که دور مچ بسته می‌شود

سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
مطالعه 3 دقیقه
نمایشگر خم‌شده روی میز درحال نمایش یک عکس
سامسونگ با ترکیب گوشی و ساعت هوشمند، دستگاهی به‌نمایش گذاشته است که دور مچ دست بسته می‌شود.
تبلیغات

در کنگره‌ی جهانی موبایل، سامسونگ دیسپلی گوشی هوشمندی به‌نام Cling Band به نمایش گذاشت که می‌تواند خم شود و روی مچ دست قرار بگیرد. کره‌ای‌ها همچنین نمایشگرهای کوچک اولد را در فرم‌فکتورهای گوناگون به نمایش گذاشتند.

خبرنگار CNET نگاهی به Cling Band داشته است. این دستگاه از صفحه‌نمایش اولد انعطاف‌پذیر بهره می‌برد و بسته به نوع استفاده می‌تواند به‌عنوان گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد.

گوشی خم‌شونده‌ی سامسونگ Cling Band رو مچ دست
گوشی خم‌شونده‌ی Cling Band سامسونگ روی مچ دست

در حالت عادی، دستگاه مانند هر گوشی هوشمند دیگری به نظر می‌رسد. گوشی خم‌شونده‌ی سامسونگ در پشت از دوربین بهره می‌برد و به درگاه USB-C و بلندگو مجهز است. یک ساختار شیارمانند در لبه‌های کناری گوشی سامسونگ از صفحه‌نمایش برای خم‌ شدن پشتیبانی می‌کند.

گوشی خم‌شونده‌ی سامسونگ Cling Band از نمای پشت
گوشی خم‌شونده‌ی سامسونگ Cling Band در حالت خم‌شده روی میز
گوشی خم‌شونده‌ی سامسونگ Cling Band از نمای جانبی روی مچ دست

در قسمت پشتی علاوه‌بر دوربین، حسگر ضربان قلب قرار دارد. هدف از رونمایی گوشی خم‌شونده، نمایش انعطاف‌پذیری صفحات اولد سامسونگ است و این محصول هنوز ضعف‌هایی دارد.

وقتی از دستگاه به‌عنوان گوشی استفاده می‌شود، قادر به اندازه‌گیری ضربان قلب و سایر معیارها نخواهد بود. افزون‌براین، پوشیدن چنین دستگاه بزرگی در کنار ظاهر ناخوشایند، در طولانی‌مدت برای کاربر آزاردهنده خواهد بود.

سامسونگ دیسپلی مدل‌های مفهومی دیگری از جمله صفحه‌نمایش دایره‌ای کوچک در بالای هدفون‌های بی‌سیم و کیس شارژ برای ایربادها به نمایش گذاشت. این نمایشگرها میزان شارژ، محتوای در حال پخش، حالت‌های صوتی و اطلاعات مختلف را نمایش می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات