تاریخ رونمایی پاکت ۲ اعلام شد؛ گوشی تاشو هواوی برای رقابت‌ با گلکسی زد فلیپ ۶

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر رسمی هواوی در پروفایل ویبو برای اعلام معرفی گوشی پاکت ۲
هواوی رسماً تاریخ رونمایی گوشی تاشدنی پاکت ۲ را که رقیبی برای گلکسی زد فلیپ ۶ است، اعلام کرد.
تبلیغات

هواوی در صفحه‌ی ویبو خود اعلام کرد که گوشی تاشدنی پاکت ۲ را این پنجشنبه معرفی می‌کند. انتخاب این روز تصادفی نیست؛ نسخه‌ی شماره دو این گوشی با دو دایره در پنل پشتی در روز ۲۲ ماه دوم سال میلادی معرفی می‌شود.

پوستر رسمی هواوی در پروفایل ویبو برای اعلام معرفی گوشی پاکت ۲

تیزر رسمی تقریباً رندرهای فاش‌شده از پاکت ۲ را تأیید می‌کند. در تیزر یک دایره برای دوربین‌ها و دیگری برای صفحه‌نمایش خارجی وجود دارد.

معرفی هواوی پاکت ۲ کمی زودتر از حد انتظار انجام می‌شود؛ برخی شایعات می‌گفتند این گوشی همراه با سری هواوی P70 وارد بازار خواهد شد.

رندر فاش شده از گوشی هواوی پاکت ۲ سفید پنل پشتی
رندر فاش شده از گوشی هواوی پاکت ۲ بنفش تیره پنل پشتی
رندر فاش شده از گوشی هواوی پاکت ۲ مشکی پنل پشتی

اطلاعاتی از مشخصات هواوی پاکت ۲ در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود مانند تمامی گوشی‌های پریمیوم تازه‌تولید هواوی، دارای پردازنده‌ی Kirin 9000S باشند.

سامسونگ با گوشی‌‌های تاشدنی خود به این بازار مسلط شده است و بهترین گوشی های تاشو را ارائه می‌کند. گوشی‌های تاشدنی پوسته‌صدفی هواوی رقیب خوبی برای انواع گوشی‌ سامسونگ گلکسی زد فلیپ محسوب می‌شوند. گوشی جدید نیز هم‌دوره و رقیب گلکسی زد فلیپ ۶ خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود گوشی پاکت ۲ به نسبت نسل قبل و هواوی پاکت اس و پی ۵۰ پاکت ظرفیت باتری بیشتر داشته باشد و با سیستم‌عامل HarmonyOS 4.0 عرضه شود. قیمت این گوشی هواوی اعلام نشده است. انتظار می‌رود قیمت گوشی جدید هواوی از زد فلیپ ۶ کمتر باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات