محبوبیت ریلمی در هند؛ ۱۵۰ هزار گوشی به‌سرعت فروخته شدند

سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های سری ریلمی ۱۲ پرو در سه رنگ مختلف کنار یکدیگر
سری ریلمی ۱۲ پرو در اولین دور فروش آمار هیجان‌انگیزی را ثبت کرد.
تبلیغات

گوشی‌های ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس که مدتی قبل رونمایی شدند، در میان استقبال کم‌نظیر کاربران هندی به این کشور رسیدند.

طبق پست ریلمی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، در اولین نوبت از فروش گوشی ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس، ۱۵۰ هزار دستگاه فروخته شده است. چنین آماری در رده‌ی قیمتی ۳۰۰ تا ۴۲۰ دلار بازار هند رکوردی جدید محسوب می‌شود.

ریلمی ۱۲ پرو از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد خمیده با وضوح +FHD و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این گوشی به اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم مجهز است. رابط کاربری Realme UI 5.0 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مشخصات گوشی یادشده را تکمیل می‌کنند.

گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ریلمی ۱۲ پرو را دو دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی و فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است.

ریلمی ۱۲ پرو پلاس پا را یک قدم فراتر می‌گذارد و از پردازنده‌ی اسنپدراگون 7s نسل ۲ استفاده می‌کند. مشخصات دوربین اصلی و فوق‌‌عریض گوشی نام‌برده مشابه برادر کوچک‌ترش هستند؛ اما دوربین تله‌فوتو آن وضوح ۶۴ مگاپیکسلی دارد. ریلمی ۱۲ پرو پلاس در پنل جلویی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

هر دو گوشی به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش و اسپیکر‌های استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس مجهز هستند و گواهی IP65 را کسب کرده‌اند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی انرژی لازم برای کار با جدیدترین گوشی‌های ریلمی را تأمین می‌کند. خبر خوشحال‌کننده این است که درون جعبه این گوشی شارژر قرار داده شده است.

قیمت گوشی های ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس باتوجه‌به مدل و پیکربندی آن‌ها، از ۳۱۲ تا ۴۰۹ دلار متغیر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات